Gå til innhold

kjønnsvortevirus

Anbefalte innlegg

Gjest håper legen så feil.....

kan man teste for dette viruset, selv om man ikke har vorteutbrudd? Legen min mente jeg hadde en kjønnsvorte, men jeg er litt usikker, siden det minte meg svært mye om en kvise, og forsvant etter et par/tre dager? Kan dette ligne?

Anbefales det å gå oftere til GU enn hvert 3. år, når man har dette viruset, for kreftfaren er vel noe større?

Er det slik at man kan ha kjønnsvorter, uten dette såkalte "farlige" viruset? ser man dette ved GU?

Har lest og lært mye om dette på dronline, men fant ikke svar på de konkrete spm mine...Håper på svar, da jeg ble litt redd etter denne legetima.....er det vanlig forresten( kjønnsvorter altså....) Mye spørsmål og rotete, men setter som sagt stor pris på svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292825-kj%C3%B8nnsvortevirus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...