Gå til innhold

Drømte jeg var gravid

Anbefalte innlegg

Gjest pærebrus875

I dag tidlig drømte jeg at jeg tok en test, men ble vekket av melding så jeg så ikke svaret.. greide å sovne igjen, og begynte å drømme videre.. nå fikk jeg se svaret på testen! det kom den ekstra streken.. jeg ble sinna på streken og ba den gå vekk, men det hjalp ikke, så kom det opp i det lille vinduet hvor strekene kommer at "gratulerer du er gravid nå har du mange fine år foran deg" osv..

Så jeg våknet da litt i panikk kan man jo si. jeg går på p-piller og ønsker overhodet ikke et barn nå. Men når jeg drømmer sånt..

Glemmer aldri piller og tar ny om jeg kaster opp/blir dårlig i magen før det er gått 4 timer. Iblant jeg har tatt om jeg har gjort det eter 5-6 også, bare sånn i tilfelle.. siden jeg overhodet ikke vil ha noe barn nå så kan jeg like greit la være å lage det..

Sitter å lurer på om jeg burde stikke og kjøpe en test... men det var -5 ute så da spør jeg her først.

Har hørt om folk som har drømt de er gravide og faktisk har funnet ut senere at de er det.. har ikke hatt noen symptomer, var veeldig kvalm i helga men da hadde jeg også vondt i bihulene (noe jeg hadde for over en måned siden også, kvalme og smerter der samtidig)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292906-dr%C3%B8mte-jeg-var-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Du bør kanskje ta testen? :)

I drømmetyding så kan det være at du har en ide på gang, men den er ikke satt ut i livet, bare begynt å spire i tankene.

Det kan jo også bare være et mareritt (for å bli gravid for meg er jo da et mareritt) jeg er plaget av mareritt i perioder, og jeg hadde et "normalt" mareritt igår så.. ide på gang hmm.. jeg har alltid ideer på gang jeg, men aldri drømt dette før..

Uff får komme meg ut snart og kjøpe en.

Jeg har drømt "hundre" ganger at jeg er gravid uten å være det. Jeg kan ikke huske at jeg drømte at jeg var det de gangene jeg faktisk var... Ettersom du er så redd for å bli gravid, tipper jeg du "tenker" på det om natten også, og dermed drømmer om det. Jeg synes du høres veldig ansvarsbevisst ut ifht prevensjon!

mvh

Gjest pærebrus875

Jeg har drømt "hundre" ganger at jeg er gravid uten å være det. Jeg kan ikke huske at jeg drømte at jeg var det de gangene jeg faktisk var... Ettersom du er så redd for å bli gravid, tipper jeg du "tenker" på det om natten også, og dermed drømmer om det. Jeg synes du høres veldig ansvarsbevisst ut ifht prevensjon!

mvh

Takk for det, jeg har ingen planer om å bli en av de som flyr og tar abort til stadighet. Kan likegreit bare ta ansvar fra starten av (og bonus: jeg slipper mens og migrene). Så jeg er ikke "redd" for det egentlig, for det er jo liten sjanse når jeg tar såpass ansvar jeg gjør.

Men klart, jeg har lurt noen ganger, hatt menssmerter uten at jeg har blødd og følt meg svimmel og trøtt osv.. men testen har vært negativ og jeg har ikke hatt symptomer etterpå.. og dette er såpass mange måneder sist at jeg burde strengt tatt hatt mage nå om jeg faktisk var gravid sist. Ihvertfall merket noe mer.

Annonse

Det kan jo også bare være et mareritt (for å bli gravid for meg er jo da et mareritt) jeg er plaget av mareritt i perioder, og jeg hadde et "normalt" mareritt igår så.. ide på gang hmm.. jeg har alltid ideer på gang jeg, men aldri drømt dette før..

Uff får komme meg ut snart og kjøpe en.

Hvis dette er noe som opptok tankene dine før du la deg, eller om noen har blitt gravide i din omgangskrets, da kan du være sikker på at dette bare har fulgt med inn i drømmen. Spar pengene til du har mistet mens i det minste.KjØP DÆ NO GODT! :)

Gjest pærebrus875

Hvis dette er noe som opptok tankene dine før du la deg, eller om noen har blitt gravide i din omgangskrets, da kan du være sikker på at dette bare har fulgt med inn i drømmen. Spar pengene til du har mistet mens i det minste.KjØP DÆ NO GODT! :)

Jeg får migrene i 3 dager av mensen så jeg har ikke den mer jeg (p-pillene jeg går på gjør at dette funker fint også, svært sjeldent jeg blør likevel). Så derfor "må" jeg ta en test for å se det.

Tror jeg stikker ut nå uansett, er arbeidssøkende og typen er i full jobb så blir litt mye sitte inne og surre.. få meg litt luft, så tror jeg det var nytt M-blad idag ;-).

så kan jeg si til marerittene at de ihvertfall ikke kan skremme meg med det mer :-).

Jeg får migrene i 3 dager av mensen så jeg har ikke den mer jeg (p-pillene jeg går på gjør at dette funker fint også, svært sjeldent jeg blør likevel). Så derfor "må" jeg ta en test for å se det.

Tror jeg stikker ut nå uansett, er arbeidssøkende og typen er i full jobb så blir litt mye sitte inne og surre.. få meg litt luft, så tror jeg det var nytt M-blad idag ;-).

så kan jeg si til marerittene at de ihvertfall ikke kan skremme meg med det mer :-).

:) god tur, kos deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...