Gå til innhold

Tråd-oppbyggingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest trådmysteriet

Dette har jeg aldri visst, enda jeg har vært her så lenge, så lenge.

:(

*testing*

Ikke jeg heller. Har lurt litt på det, for trådene har så ulik oppbygging. At det virkelig har en sammenheng og logisk forklaring, var litt artig å få bekreftet ;-) Skal prøve å legge merke til om pærebrus's teori stemmer :-)

Gjest pærebrus875

Se på tråden her nå. GoodTimes svarte på ditt første innlegg, så har du svart på hans innlegg til ditt innlegg.. og derfor er hans et hakk inn, og ditt enda et hakk inn der igjen.

Så har du skrevet et innlegg til ditt førsteinnlegg, som er spurt før GoodTimes sitt (nyeste innlegg kommer øverst) og derfor er det like langt til venstre som det GoodTimes skrev, pga begge er til hovedinnlegget.

Så har jeg skrevet det første innlegget til hovedinnlegget, og du har svaret 2 ganger.

Gjest trådmysteriet

Se på tråden her nå. GoodTimes svarte på ditt første innlegg, så har du svart på hans innlegg til ditt innlegg.. og derfor er hans et hakk inn, og ditt enda et hakk inn der igjen.

Så har du skrevet et innlegg til ditt førsteinnlegg, som er spurt før GoodTimes sitt (nyeste innlegg kommer øverst) og derfor er det like langt til venstre som det GoodTimes skrev, pga begge er til hovedinnlegget.

Så har jeg skrevet det første innlegget til hovedinnlegget, og du har svaret 2 ganger.

Ok, begynner å forstå det nå. Takk for at du gadd å bringe meg mysterieløsningen med te-ske, det trengte jeg!! :o)

Tenker jeg rett nå, vil dette svaret ligge et hakk til høyre, under ditt....

Gjest trådmysteriet

Svar kommer forskutt under det innlegget man svarer på. Svarer man på hovedinnlegget kommer svaret under det, svarer man på et annet svar kommer svaret under det.

Ok, takker og bukker :-) Tror jeg begynner å forstå :o)

Svaret mitt til deg vil ligge et hakk til høyre, under ditt. *skikkelig fornøyd nå som jeg (tror) jeg forstår*

Gjest pærebrus875

Ok, begynner å forstå det nå. Takk for at du gadd å bringe meg mysterieløsningen med te-ske, det trengte jeg!! :o)

Tenker jeg rett nå, vil dette svaret ligge et hakk til høyre, under ditt....

Og mitt kommer enda et hakk inn :-) Ser du, det var ikke så vanskelig likevel. Flott at det hjalp!

Annonse

Gjest Ulvinnen

Godt at du fant ut av det. For trådoppbyggingen er den eneste fordalen dol har fremfor andre diskusjonsforum.

Det er helt genialt at man kan hoppe inn hvor som helst i en tråd og svare der, slik at alle ser hvor svaret hører til.

Men har du ikke oppdaget [svar til meg] funksjonen heller? Den gjør at de du svarer får se at de har fått svar direkte, og man slipper å lete opp igjen de trådene man har vært aktiv i for å se om det har kommet noen respons.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...