buzzy Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har fått i oppgave å kjøpe inn brus til et julebord med 50-70 personer, og skal ha brus på 0,5 litersflasker. Noen som vet hvor man får den billigste brusen? Fint om noen gidder å tipse meg, så kan handleturen min etter arbeidstid gå litt raskere ;o) 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Ica? Meny? Slike butikker har jo ofte egne merker som er billigere enn "standardbrusen". Må du ha merkevarer så aner jeg ikke, vil tippe Rema 1000 kanskje er billigst på de. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 obs og sparkjeden bruker noen ganger å ha tilbud på cola i sekspk. Det er mest de store flaskene som er på tilbud synes jeg.... 0 Siter
Gjest pære og bruse? Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Ica? Meny? Slike butikker har jo ofte egne merker som er billigere enn "standardbrusen". Må du ha merkevarer så aner jeg ikke, vil tippe Rema 1000 kanskje er billigst på de. Ser for meg et gammelt brusmerke når jeg ser nicket ditt. Var det 0 Siter
laban Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Ser for meg et gammelt brusmerke når jeg ser nicket ditt. Var det Perle og Bruse var maskottene til Hansa bryggeri. De finnes fortsatt avbildet ved Ulriksbanen og kanskje andre steder på bergenskanten. Pærebrus forbinder jeg med et bryggeri i Arendal(?), men som ikke-sørlending vet jeg ikke om den finnes lenger. 0 Siter
Gjest pære og bruse? Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Perle og Bruse var maskottene til Hansa bryggeri. De finnes fortsatt avbildet ved Ulriksbanen og kanskje andre steder på bergenskanten. Pærebrus forbinder jeg med et bryggeri i Arendal(?), men som ikke-sørlending vet jeg ikke om den finnes lenger. _Perle_ og Bruse var det selvfølgelig ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Det kommer vel an på hvor i landet du befinner deg. Roma har i hvert fall skikkelig billig brus. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Det kommer vel an på hvor i landet du befinner deg. Roma har i hvert fall skikkelig billig brus. Roma er i Italia. Sikkert litt langt unna ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1196773501' post='3738974] Roma er i Italia. Sikkert litt langt unna ;o) Ja, det er klart at reisen kommer jo i tillegg - det må man legge inn i regnestykket. ;o) For ordens skyld: Roma brusfabrikk. 0 Siter
kosen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Smart Club har kasse salg på 1/2 litere med brus. 0 Siter
buzzy Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Ja, det er klart at reisen kommer jo i tillegg - det må man legge inn i regnestykket. ;o) For ordens skyld: Roma brusfabrikk. Hihi...Tulling ;o) 0 Siter
hjernetrimmern Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Kan jo sjekke Europris også da, de har jo "alt" mulig, til en rimelig penge.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.