Gå til innhold

Orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest Marisma87

Hei jeg er en bifil jente på 20 år, som har et stort problem. For tiden har jeg vært sammen med verdens beste mann i 1,5 år. Problemet mitt er at jeg tenner på smerte og veldig hardcore sex, det har jeg sagt til han, men det er ikke helt han. Vi har god sex og alt sånn, men eneste gangene eg får orgasme er hvis han slikker meg. Når han ikke er med meg, har jeg også problemer med å få orgasme. Hvis jeg skal få orgasme må jeg bruke dildo eller andre hjelpemidler og pentrere meg så hardt til eg begynner å blø. Når jeg kjenner hvor hardt det er og jeg ser blodet så kommer jeg i en kjempe sterk orgasme.men men Er veldig redd for at det er noe gale med meg siden eg kun reagere på blod, er dette normalt???? Er klar over at jeg kan ødelegge meg med å holde på så hardt, off håper dere har anledning til å svare meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292933-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pirajja

Vi har alle våre spesielle ting vi tenner på og nesten alle har vel en fetisj. Selv tenner jeg på sm. Det gjør derimot ikke typen min og det er riktignok litt frustrerende, men jeg er stort sett fornøyd med sexlivet vårt allikevel. Om dere tenner på ulike ting, gjelder det å møte hverandre på halvveien...Hva det måtte være, får dere finne ut selv;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292933-orgasme/#findComment-2358727
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...