Gå til innhold

Kjæresteforhold

Anbefalte innlegg

Gjest sitrusfrukt

Hei ! Jeg har en samboer. Vi har det godt sammen, men ikke 100 %. Det er pga at han jeg er sammen med kjem fra nord-norge. han har flyttet fra nord-norge pga meg. Han trives ikke her , føler seg rotløs. Vi har snakket litt om å evt flytte opp dit han kjem fra.. Jeg syns dette er litt skummelt.. for jeg vet jo ikke hva jeg kjem til og ikke vet jeg om jeg vil trives der. Jeg har nå sendt en forespørsel om jobb, og er veldig nysgjerrig på om jeg får noe tilbakesvar :) Hva skal man gjøre i en slik situasjon ? Dessuten så ble det ikke helt slik vi hadde tenkt.. for vi bor nå i et hus som faren min eier.. og han bor også her. Det er jo ikke noe særlig.. i tilegg til at leilighetene rundt omkring er så fryktelig dyr.. jeg er student, har ikke fast inntekt. Bare samboeren som har inntekt. Derfor er det også et problem. Vil gjerne ha dine synspunkter og råd her ! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292946-kj%C3%A6resteforhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sitrusfrukt

Det er umulig å si hvordan det vil bli for deg å flytte, men uansett har du jo muligheten til å flytte tilbake om det skjærer seg helt. Det positive er jo at kjæresten din vil få det bedre og at du slipper å bo så tett innpå din far.

Takk for svar. Ja, jeg er enig i det at det er positivt for samboeren min . Også at hvis det ikke sku fungere å bo der, så kan man flytte ned igjen.

Håper at jeg kan få en jobb der.

Jeg vet ikke hva det er jeg er redd for.. eller hva det er jeg tenker sånn på iforhold til å evt flytte til en liten plass ?

Mulig at det er pga at jeg har vært vant til å bo slik at jeg har alt rundt meg av butikker o.l, men det er jo ikke butikker og slikt som betyr noe.

Er vel også redd for at jeg ska bli ensom.. eneste jeg kjenner hvis jeg sku flytte er jo kjæresten min. Blir jo kjent med folk etterhvert.

Tror du at det å flytte og fått oss noe eget ville vært bra for oss ?