Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble operert på Majorstuen, var kjempegodt fornøyd. Sendte henvisninga fra fastlegen dit og de ringte meg opp og satte opp time for vurdering. Øyelegen, en kvinnelig, var veldig flink og sa at dette fikk jeg dekket. Gikk videre inn til sykepleier som informerte om inngrepet og satte opp time noen uker senere. Det var samme legen jeg var hos som gjennomførte inngrepet og det var ikke vondt. Oslo øyelegesenter heter det. Det er flere leger der, prøv å få hun kvinnelige, vil tro hun er i 50årene. Er visst to avdelinger der også, men spør som sagt etter denne damen. Husker ikke navnet jeg, men kan huske så mye som at legen og sykepleieren hadde samme fornavn og de jobbet i team de to, begge var der på operasjonsdagen.

Husk: Etter operesjonen å ligge med frosne erteposer på øynene, jeg lå 15-20 min. i timen hele dagen og kvelden etterat jeg kom derfra, slapp derfor unna mye hevelse og blå rundt øynene.

Lykke til.

Titta litt på nettsidene, ser ut til at det er forandringer der fra jeg var der (er noen år siden). Er visst tre forskjellige øyelegesentre som holder til der jeg var: Sørkedalsveien 10a. Du får ringe alle tre:-) spørre etter kvinnelig øyelege som jobber/jobba i team med sykepleier med samme fornavn som seg så klarer dem nok å finne det ut. Kan ikke finne navnet hennes på nettet skjønner du, da hadde jeg kjent det igjen. Kommer tilbake om jeg kommer på navnet.

Utgiftene tot. ble rundt 500 kr. drosje inkl.

Har fått sjekka mere. Er så irriterende å ikke komme på navn....Så i papirutgaven av telefonkatalogen og fant henne under Colusseum øyelegesenter, Sørkedalsvn. 10, t. 23201180, MEN fant henne også under Romerike Synskirurgi på Strømmen så vet ikke om hun er begge steder eller har bytta jobb. Telefonnummeret til Romerike er 97093000. Hun heter Sidsel Gedde-Dahl og så også navnet på hun sykepleieren jeg snakket om under Romerikeannonsen så da er hun også der. Kjenner flere som har tatt denne operasjonen hos denne øyelegen og alle veldig godt fornøyd. Håper dette kan hjelpe deg.

Annonse

Gjest saphira

Da er vi to enige. Bare det at jeg lurer på om "min" lege har byttet arbeidsplass for ser hun står oppført på Romerike Synskirurgi også.

Akkurat det vet jeg ikke:) vet bare at de er utrolig flinke og setter sin prestisje i at resultatet skal bli så perfekt som mulig:)

Akkurat det vet jeg ikke:) vet bare at de er utrolig flinke og setter sin prestisje i at resultatet skal bli så perfekt som mulig:)

Det kan jeg "skrive under på", er kjempegodt fornøyd med det de gjorde noen år tilbake. Var så deilig å få et mere åpent blikk:-)

Gjest bare nyskjerrig

Det kan jeg "skrive under på", er kjempegodt fornøyd med det de gjorde noen år tilbake. Var så deilig å få et mere åpent blikk:-)

Vises det? Har du arr? Forandret øynene dine fasong? Kan andre (som ikke vet) se at du har gjort det?

Jeg ble operert på Majorstuen, var kjempegodt fornøyd. Sendte henvisninga fra fastlegen dit og de ringte meg opp og satte opp time for vurdering. Øyelegen, en kvinnelig, var veldig flink og sa at dette fikk jeg dekket. Gikk videre inn til sykepleier som informerte om inngrepet og satte opp time noen uker senere. Det var samme legen jeg var hos som gjennomførte inngrepet og det var ikke vondt. Oslo øyelegesenter heter det. Det er flere leger der, prøv å få hun kvinnelige, vil tro hun er i 50årene. Er visst to avdelinger der også, men spør som sagt etter denne damen. Husker ikke navnet jeg, men kan huske så mye som at legen og sykepleieren hadde samme fornavn og de jobbet i team de to, begge var der på operasjonsdagen.

Husk: Etter operesjonen å ligge med frosne erteposer på øynene, jeg lå 15-20 min. i timen hele dagen og kvelden etterat jeg kom derfra, slapp derfor unna mye hevelse og blå rundt øynene.

Lykke til.

Tuusen, tuusen takk for svar, dere :-)

Jeg skal ringe oslo øyelegesenter med en gang!!!!

Ha en fortsatt fin dag.

Vises det? Har du arr? Forandret øynene dine fasong? Kan andre (som ikke vet) se at du har gjort det?

Nei, har ikke synlige arr, hudpleier la ikke merke til det engang, jeg måtte si det og da så hun det det såvidt sa hun. Måtte unngå å sole meg uten solbriller første sommeren.

Nei, det vises ikke annet enn på positiv måte siden jeg har et mye mere våkent blikk nå og mye hyggeligere å se selv selv i speilet om morgenen enn før jeg tok operasjonen, da så jeg så trøtt ut....hver morgen og også utover dagen. Kanskje litt uvant fasong i starten siden øyene ble mere åpne, men det var bare pent det. Noen synes jeg så yngre ut, bare postivt fra andre folk.

Kan ikke få anbefalt det nok til andre jeg og det har jeg også gjort og flere venninner og søstre har gjort det samme, de som har hatt "min" lege er ihvertfall fornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...