AneM1365380603 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Sukkerbrød og andre kaker, baker ofte langpannekaker og da er den store maskinen god å ha. Pisker krem ( hvis mere enn 1/3l.). Julebaksten. Sper karbonadedeigen (lager store porsjoner av gangen). Har hurtigmixer til å sette på toppen av maskinen og den brukes ofte til hakking av nøtter og smoothie. Tåler delene en runde i oppvaskmaskinen? 0 Siter
Orio Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hvis den ikke får med seg det som ligger i bunnen er den feil justert. Det står i bruksanvisningen hvordan man skal justere den. OK. Jeg har ikke brukt en sånn noe særlig, har bare lånt en noen få ganger for mange år siden. Men da er den jo perfekt. :- ) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Tåler delene en runde i oppvaskmaskinen? I min bruksanvisning (24 år gml.) står det at vispen og elteklørene IKKE skal vaskes i maskinen. Bollen (har plast) går greit. 0 Siter
Elis31 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Noe man aldri har savnet har man antakelig ikke bruk for Tja, merkelig siden jeg vanligvis har lyst på det meste.... 0 Siter
nick Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Man kjøper ikke kjøkkenmaskin i julegave til dama. Punktum! 0 Siter
tonie Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Man kjøper ikke kjøkkenmaskin i julegave til dama. Punktum! nick, vår helt! Du har skjønt det. Kjøkkenmaskin kommer man bare hjem med en hvilken som helt hverdag. Gjerne en mandag når det regner. 0 Siter
Gjest nei takkk........... Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg hadde blitt fornærmet hvis mannen min ga meg en kjøkkenmaskin i gave. Det blir altfor upersonlig. Spar penger istedet, og kjøp noe billigere som er mer personlig. Når du en dag har råd kan du heller kjøpe en kjøkkemaskin til dere i felleskap. 0 Siter
Orio Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg hadde blitt fornærmet hvis mannen min ga meg en kjøkkenmaskin i gave. Det blir altfor upersonlig. Spar penger istedet, og kjøp noe billigere som er mer personlig. Når du en dag har råd kan du heller kjøpe en kjøkkemaskin til dere i felleskap. Det er kanskje annerledes når hun har ønsket seg det lenge? Og kjøkkenmaskiner av den typen er ikke akkurat "standardutstyr", det er mer for de som er glad i å lage mat/bake, som en hobby. Jeg hadde blitt veldig glad for en sånn gave, hadde ikke oppfattet det som upersonlig i det hele tatt, men så har jeg sikla på dem i flere år, men ikke tatt meg råd til å kjøpe en. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Den siste er en god maskin, men hvis prisen er viktig trenger du kanskje ikke velge varianten med stål-finish? Den finnes i hvitt også, som sannsynligvis er billigere. har du kjøpt denne? får vi med alle delene eller må det kjøpes utenom? meg og sambo har avtalt at vi spleiser på en slik siden begge ønsker seg den til jul. så slipper vi å stresse med det http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e00008dRyf72y?ProductID=8GjD4QFHgDgAAAEOKGpCGhzm&CatalogCategoryID=gbrD4QFH2GAAAAEOGeI03xiL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.