Gå til innhold

Den ultimate julegave - til deg?

Anbefalte innlegg

Gjest vil være anonym i dag.

Jeg har vært så heldig at jeg har fått gaver fra min mann hvert år som jeg elsker! Flere ganger er jeg så overasket at jeg nesten begynner å gråte når jeg pakker opp. Og det er ganske flaut når hele familien er samlet. Det har også vært litt dyre gaver som jeg aldri hadde spandert på meg selv, men som han sier : dette fortjener du...

Nå kjenner han meg også ut og inn og vet hva jeg liker og ikke liker.Det skulle bare mangle etter 24 år i lag.Men jeg er like overasket hvert år over denne fine mannen min.

Fortsetter under...

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• mariaflyfly

4

• AneM1365380603

4

• Kalevala

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg har vært så heldig at jeg har fått gaver fra min mann hvert år som jeg elsker! Flere ganger er jeg så overasket at jeg nesten begynner å gråte når jeg pakker opp. Og det er ganske flaut når hele familien er samlet. Det har også vært litt dyre gaver som jeg aldri hadde spandert på meg selv, men som han sier : dette fortjener du...

Nå kjenner han meg også ut og inn og vet hva jeg liker og ikke liker.Det skulle bare mangle etter 24 år i lag.Men jeg er like overasket hvert år over denne fine mannen min.

Wow! Har du gitt hint, eller har han funnet på ting helt av seg selv?

Gjest vil være anonym i dag.

Wow! Har du gitt hint, eller har han funnet på ting helt av seg selv?

I løpet av et år så er det ofte vi snakker om hva som vi har lyst på, men som må vente til en annen gang med å kjøpe. Så glemmer jeg det vekk etter en stund, men mannen min tar det til seg og finner frem hukommelsen når det er jul og bursdag. Og det er egentlig overaskende i seg selv for han er ellers en som er distre og glemsom i hverdagen.

I løpet av et år så er det ofte vi snakker om hva som vi har lyst på, men som må vente til en annen gang med å kjøpe. Så glemmer jeg det vekk etter en stund, men mannen min tar det til seg og finner frem hukommelsen når det er jul og bursdag. Og det er egentlig overaskende i seg selv for han er ellers en som er distre og glemsom i hverdagen.

Igjen - wow! Imponerende!

;-)

Den aller beste julegaven jeg har fått fra mannen var helt

gratis;-)

Han hadde laget ett klippekort med 10 klipp hvor det var alt fra massasje,middag ute, kino, barnefri osv.. Jeg måtte bare gi beskjed 3 dager før jeg ønsket å benytte meg av noe på klippekortet.. Dette var ganske morsomt.

Annonse

Så utrolig hyggelig! :)

Det derre med fri tilgang på snekker i en helg eller to var i grunnen noe jeg virkelig kunne tenkt meg jeg også.

Ellers ønsker jeg meg drømmelampa til stua, men den er en altfor dyr gave å ønske seg fra noen andre enn meg sjøl... http://www.verpan.dk/products/fun+-+mother+of+pearl?ID=89

Det derre med fri tilgang på snekker i en helg eller to var i grunnen noe jeg virkelig kunne tenkt meg jeg også.

Ellers ønsker jeg meg drømmelampa til stua, men den er en altfor dyr gave å ønske seg fra noen andre enn meg sjøl... http://www.verpan.dk/products/fun+-+mother+of+pearl?ID=89

Å du verden, det må jo være alle lampers mor! :-)

Annonse

At kjæresten kom og tilbrakte jula sammen med oss (eller i hvert fall en del av desember), på tross av at han har sagt han absolutt ikke får det til...

...Men den er jo umulig. Så da hadde jeg blitt glad for en reise et eller annet sted, om man ikke skal sette et økonomisk tak. Helst en tur til Amsterdam eller Berlin for meg + venner.

Gjest Ulvinnen

Det er en utakknemlig jobb å kjøpe gaver til meg - for jeg ønsker meg sjelden noe. (Hater spørsmål om hva jeg ønsker meg til jul.)

Så for å få meg til å gå i taket, så må han finne noe jeg trenger som jeg ikke selv har oppdaget at mangler.

Det er en utakknemlig jobb å kjøpe gaver til meg - for jeg ønsker meg sjelden noe. (Hater spørsmål om hva jeg ønsker meg til jul.)

Så for å få meg til å gå i taket, så må han finne noe jeg trenger som jeg ikke selv har oppdaget at mangler.

Som...? (Hei igjen, forresten, utrolig trivelig å se nicket ditt her igjen!)

:-)

At kjæresten kom og tilbrakte jula sammen med oss (eller i hvert fall en del av desember), på tross av at han har sagt han absolutt ikke får det til...

...Men den er jo umulig. Så da hadde jeg blitt glad for en reise et eller annet sted, om man ikke skal sette et økonomisk tak. Helst en tur til Amsterdam eller Berlin for meg + venner.

Åja, overraskende kjærestebesøk kan jeg tenke meg at er "gulvsveipende" - når man er nyforelsket. Sukk, den følelsen husker jeg, altså!

Gjest Ulvinnen

Som...? (Hei igjen, forresten, utrolig trivelig å se nicket ditt her igjen!)

''Som...?''

Tja... Varmeholker, kanskje? Eller nye mc-hansker...

''(Hei igjen, forresten, utrolig trivelig å se nicket ditt her igjen!)''

Takk, det er hyggelig å se at det er flere kjente her, ikke bare nye nick :-)

''Som...?''

Tja... Varmeholker, kanskje? Eller nye mc-hansker...

''(Hei igjen, forresten, utrolig trivelig å se nicket ditt her igjen!)''

Takk, det er hyggelig å se at det er flere kjente her, ikke bare nye nick :-)

''Varmeholker''

Eh, hva er det?

Gjest Ulvinnen

''Varmeholker''

Eh, hva er det?

Jeg som trodde du var inne i mc-miljøet ;-)

Varmeholker er elektrisk oppvarmede holker til å sette på mc-styret, slik at man ikke fryser på fingrene på kjølige dager. Er med på å forlenge mc-sesongen betraktelig. Noen få merker har det orginalt, men ikke min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...