Gå til innhold

Den ultimate julegave - til deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• mariaflyfly

4

• AneM1365380603

4

• Kalevala

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Vi gir gaver til hverandre, skriver ønskelister :)

Noen ganger har jeg skrevet opp noe vi ønsker oss til huset, andre ganger noe til bare meg :)

Jeg har spretti i taket av virkelig glede flere ganger, men spratt nok høyest for 9 år siden da jeg fikk min alliansering av han :) Det kom så uventet, det stod ikke på listen pga at jeg syns det alltid hadde vært en for dyr gave. Ringen har sitti på fingeren min i alle disse årene :)

Det er jo de uventede gavene man kanskje blir mest glad for - ikke nødvendigvis fordi de er dyre og flotte, men fordi de er kjøpt med omtanke og kjærlighet.. :-)

Nå har ikke jeg partner nå, tidligere har jeg bare ønsket meg diamanter. Jada, jeg vet det er grunt, men jeg gjør det altså likevel. Så i fjor fikk jeg diamantøredobber av dattera mi ;o) Veldig små og veldig søte.

Oj, det var jo ikke småtteri! Tror ikke jeg har en eneste diamant, jeg, men det står heller ikke på ønskelista sånn spesifikt. Men smykker ønsker jeg meg jo, og skulle det nå være en diamant, så...;-)

Annonse

Gjest Ingemanns kjære

Man lærer så lenge man lever. Heldigvis! :-)

Kommet hjem etter shopping med den ene ungen.

Måtte bare lese de svarene som var kommet siden sist.

En flott tråd forresten.

Men jeg må nok en gang innrømme at jeg er heldig og tildels bortskjemt. Selv med to unger, et liv sammen med barnefaren, en del år alene og nå i forhold igjen, har jeg så og si hele tiden fått oppleve mange av disse ønskene som blir nevnt.

Til og med ringene, selv om jeg egentlig aldri har ønsket meg ring med diamant. :-) Har for sær smak på det området. :-)

Annonse

Jeg ønsker meg en reise. Roma, Island, Praha, ja hvor som helst egentlig:)

Og så hadde jeg blitt veldig glad hvis jeg fikk et av disse kakefatene med to etasjer, hva de nå kalles. Det må være enkelt og pent, ikke strengt minimalistisk, men ikke av de overlessede heller. Jeg ønsker meg et sånt til å ha på badet. Det skal ligge såper og smykker og kanskje non telys i det:)

AneM1365380603

Bollemus!

Jeg kjøpte meg ny mus i dag, den ser ganske bollete ut også. Gubben sa at hvis jeg ikke er fornøyd med den kan vi godt bytte. Hans mus er litt mindre og mindre bollete.

Var kanskje ikke en sånn mus du tenkte på da.

hilsen tidligere AveM

Gjest Kravstor :D

*ler*

Litt heldig jeg da som har fri tilgang på snekker og som ofte får diamanter ;)

Aner ikke hva jeg skulle fått i gave jeg som skulle fått meg til å fly i taket. En sånn spareise kanskje....eller aller beste.....en skikkelig V8`r med fire hjul :D

*ler*

Litt heldig jeg da som har fri tilgang på snekker og som ofte får diamanter ;)

Aner ikke hva jeg skulle fått i gave jeg som skulle fått meg til å fly i taket. En sånn spareise kanskje....eller aller beste.....en skikkelig V8`r med fire hjul :D

''Litt heldig jeg da som har fri tilgang på snekker og som ofte får diamanter ;)''

Er forskjell på folk, tydeligvis! ;-)

Jeg ønsker meg en reise. Roma, Island, Praha, ja hvor som helst egentlig:)

Og så hadde jeg blitt veldig glad hvis jeg fikk et av disse kakefatene med to etasjer, hva de nå kalles. Det må være enkelt og pent, ikke strengt minimalistisk, men ikke av de overlessede heller. Jeg ønsker meg et sånt til å ha på badet. Det skal ligge såper og smykker og kanskje non telys i det:)

Reiser kan tydeligvis sveipe de fleste kvinner i gulvet, så ganske mange menn har en god mulighet til å lykkes! :-)

Morsom idè for badet, forresten, vurderer å teste det ut sjøl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...