joop66 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har vært gift med min mann i snart 19 år. For ca 6 mnd. siden begynte han i ny jobb. Dette har medført litt reising, møter og forretningsmiddager. I utgangspunktet ønsker jeg jo ikke å beskylde han for å ha vært utro mot meg, men noe rart har skjedd i det siste. Forhuden hans er blitt veldig stram, nesten som den ikke kan dras helt over penishodet. Dette har jeg aldri sett på han før. Sist vi hadde sex så jeg at det kom litt hvit-gul aktig utflod fra penisen hans. Vi har ikke hatt sex så ofte i det siste. Jeg satt nå og leste om symptomer på kjønnsykdommer hos menn, der leste jeg bla. om utflod fra penis som ett symptom på feks. klamydia. Jeg var da så frekk at jeg gikk i skittentøy kurven og sjekket underbuksene hans. Der var det tydelig spor etter noe slags tørket sekret i penisområdet på trusene. Noe var hvitt, og på en var det størknet rød-grått gusje greier. Nå begynner jeg virkelig å lure på hva dette er. Han vil jo selvfølgelig ikke innrømme at han har vært utro, men i løpet av de 19 årene vi har vært gift har han aldri hatt disse problemene. Hva kan dette være? Kan det være en sopp infeksjon? eller høres det ut som en kjønnsykdom. Han er ikke interessert i å snakke om dette med meg. Er takknemlig for alle svar, men vær seriøs please. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293115-kan-min-mann-ha-f%C3%A5tt-en-kj%C3%B8nnsykdom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærebrus875 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det kan jo så klart være sopp... enkleste måten når han nekter for alt må jo være å ha sex og teste deg etterpå... får du f eks klamydia (som lett kan behandles om du finner det ut for nok) så er det bare å ta med legeerklæring til mannen din og si at du aldri har hatt sex med andre enn ham, så han må også ha klamydia.. og at altså da smitten kommer fra ham. Skal man først være utro så syns jeg godt man kan bruke kondom og slippe og dra med slikt svineri "hjem". Det er også altfor lett for deg å finne utav det om du også får en kjønnsykdom, og da er han både avslørt som uansvarlig og utro. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293115-kan-min-mann-ha-f%C3%A5tt-en-kj%C3%B8nnsykdom/#findComment-2358146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg tror ikke at du kskal trekke noen alt for raske konklusjoner på grunnlag av det du har sett. Hvit, ofte illelukitende surlig utflod kan skyldes forskjellige ting. Som regel infeksjoner, men infeksjoner betyr ikke nødvendigvis seksuelt oferførte infeksjoner. Du nevner selv muligheten for sopp og det skal man huske på. Soppen Candida er en av de hyppigste årsakene til utflod, ofte med litt symptomer på betennelse. Soppinfeksjoner kan overføres vel så ofte fra seg selv som fra en sex partner. Den forekommer som del av normal flora i tarmen, og veien fra endetarmen til penis er ikke lang. De befinner seg begge deler i samme tryse. Selvfølgelig kan smityte overføres med samleie, bl.a. klamydia, gonokokker og andre bakterier. Men, som sagt ikke nødvendigvis bare ved sex. En Chlamydiainfeksjon kan også være en oppblusning av en tidligere infeksjon. Det forekommer også. Når det gjelde dette med trang forhud, er det flere muloige årsaker til en slik utvikling, igjen flere alternativer som ikke har noe med sexkontakt å gjøre. Det er forøvrig en ganske ubehagelig symptom å ha, men det er mulig å gjøre noe med det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293115-kan-min-mann-ha-f%C3%A5tt-en-kj%C3%B8nnsykdom/#findComment-2358537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.