Gjest Ulvinnen Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg skal på Svenske Mässan i Göteborg. Er det noen som kjenner til noen gode, ikke for dyre hotell i nærheten? 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg kan ikke hjelpe deg, men forberede degpå at det kan være vanskelig å få hotell i gøteborg. Vi fant ingen forrige helg..... Håper det ordner seg greit! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Har du coop-kortet? Så kan du se på nettsiden hvilke hoteller du får rabatt på. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jeg kan ikke hjelpe deg, men forberede degpå at det kan være vanskelig å få hotell i gøteborg. Vi fant ingen forrige helg..... Håper det ordner seg greit! Heldigvis så fant jeg et hotell med ledige rom til en hyggelig pris. Bare 770;- for et tremannsrom. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Heldigvis så fant jeg et hotell med ledige rom til en hyggelig pris. Bare 770;- for et tremannsrom. :-) jøss Da var du heldig! Da ønsker jeg dere en god og fin tur 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 jøss Da var du heldig! Da ønsker jeg dere en god og fin tur Takk skal du ha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.