Gå til innhold

Til dere som røyker sammen med barn

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Ja, jeg bare lurte:-) Jeg også beklaget at jeg sa imot henne (eller ikke at jeg sa imot henne da, men at jeg rettet på henne), men her tok hun faktisk feil, men når du begynte å skrive de lange innleggene lurte jeg på om jeg hadde blitt helt misforstått og at du sa imot meg... Huff, jeg er egentlig altfor trøtt til å sitte her inne nå, og prøve å skrive noe fornuftig:-)

Ja, det må du være, for innleggene mine har ikke akkurat vært lange ;)

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• Flaxseed

7

• Bookworm

6

• hidi, the scorpion

4

Jeg synes kanskje at du tar litt hardt i der.

Jeg har mistet tre personer i mitt liv pga røyking.Først min farfar som levde med strupekreft i 10 år pga.røyking.Samme året døde også min far av røyking.Ifjor fikk min svigermor diagnosen KOLS pga.røyking.Det var ikke lett å se hvordan hun slet med pust og hosting.Men jeg vet selv hvor vanskelig det er å slutte å røyke,jeg har selv røyket siden jeg var 12 år,er 31 år nå.

Dette kan også være veldig individuelt fra person til person.

Mormoren min bråsluttet etter å ha vært storrøyker i 55 år.Hun har aldrig savnet røyken.

Men du har helt rett i at enn ikke burde røyke i nærheten av barna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...