Gå til innhold

trekant - to jenter og en gutt

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen den ene jenta

Jeg og min sexpartner har lenge snakket om trekant, men nå ser det ut om det kanskje skal bli noe av. For litt siden var det en jente som begynte sende meg meldinger på facebook om hvor pen hun synes jeg var og om jeg var interessert i jentekos. Jeg var ikke det på den tiden og svarte bare høflig nei. Men jeg og min sexvenn trenger en jente (jeg ville helst gjort det med 2 gutter men han får viljen sin denne gangen), så jeg spurte henne, og hun er interessert.

Men jeg har mine bekymringer.. jeg har aldri hatt trekant før.. og aldri gjort noe som helst med en annen jente. Noen andre som har hatt trekant her? To jenter og en gutt? Erfaringer? Hvordan gjorde dere det? Og hvordan var det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293277-trekant-to-jenter-og-en-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy

Hopp i det! :-)

For meg var det som en 'vanlig' ons. Litt fomling siden jeg ikke kjente de fra før, men det var mer spennende enn en ons siden vi var tre og det var en jente til med. Så selv om sexen kanskje ikke var den beste så var det ganske spennende likevel. Jeg hadde ikke så mye erfaring med jentesex før jeg hadde trekant, men for meg føltes det helt naturlig (jeg er bi). Om ikke jenta dere skal ha sex med er veldig erfaren vil hun nok være like nervøs og usikker som deg.

Sexen var naturlig nok mye oralsex. De var et par så de hadde samleie og jeg fikk "låne" han litt. Det merkligste er kanskje å se- og høre på når andre har sex. Jeg vil si det var en spennende opplevelse som jeg gjerne gjentar, men da sammen med noen jeg kjenner bedre.

Slipp deg løs og ha det gøy!

Hopp i det! :-)

For meg var det som en 'vanlig' ons. Litt fomling siden jeg ikke kjente de fra før, men det var mer spennende enn en ons siden vi var tre og det var en jente til med. Så selv om sexen kanskje ikke var den beste så var det ganske spennende likevel. Jeg hadde ikke så mye erfaring med jentesex før jeg hadde trekant, men for meg føltes det helt naturlig (jeg er bi). Om ikke jenta dere skal ha sex med er veldig erfaren vil hun nok være like nervøs og usikker som deg.

Sexen var naturlig nok mye oralsex. De var et par så de hadde samleie og jeg fikk "låne" han litt. Det merkligste er kanskje å se- og høre på når andre har sex. Jeg vil si det var en spennende opplevelse som jeg gjerne gjentar, men da sammen med noen jeg kjenner bedre.

Slipp deg løs og ha det gøy!

Takk for utfyllende svar :-)

Kan jeg spørre hva du og jenta gjorde? Eller rettere sagt hva gjorde du med henne? Det er sikkert litt enklere når du er bi :) Jeg er nemlig ikke bi så jeg engster meg litt over hvordan det skal være å gjøre noe med en jente.. Men jeg har lyst til å å prøve.. spesielt tenner jeg på tanken om at hun ser på meg og han ha sex.. og kanskje se på at de gjør noe også :)

Denne jenta er bi og har hatt sex med andre jenter så hun er heldigvis mer erfaren enn meg på det området :)

Gjest Silver Fairy

Takk for utfyllende svar :-)

Kan jeg spørre hva du og jenta gjorde? Eller rettere sagt hva gjorde du med henne? Det er sikkert litt enklere når du er bi :) Jeg er nemlig ikke bi så jeg engster meg litt over hvordan det skal være å gjøre noe med en jente.. Men jeg har lyst til å å prøve.. spesielt tenner jeg på tanken om at hun ser på meg og han ha sex.. og kanskje se på at de gjør noe også :)

Denne jenta er bi og har hatt sex med andre jenter så hun er heldigvis mer erfaren enn meg på det området :)

Jeg gjorde vel "alt" tror jeg. Kline, slikke, fingre -you name it. Vil ikke gå i detaljer, men jeg er ganske frigjort av meg. Jeg og jenta ga gutten litt spesialbehandling sammen noe som jeg tror han satte stor pris på.

Jeg gjorde vel "alt" tror jeg. Kline, slikke, fingre -you name it. Vil ikke gå i detaljer, men jeg er ganske frigjort av meg. Jeg og jenta ga gutten litt spesialbehandling sammen noe som jeg tror han satte stor pris på.

Takk for svar. Jeg er ganske frigjort av meg selv.. og liker å eksperimentere.. men om jeg klarer slikke en annen jente spørs vel. :-)

Gjest Bleianonymnå..

Det kommer av seg selv nårman er igang ;) Kose litt med begge. Gjør med henne som om det er en mann.

Tre og fire personer i senga var en kjempe digg opplevelse for meg og sambo som vi har gjort igjen mange ganger :) Vi hyar nå et fast, gift par vi treffer av og til. Alle fire har et kjempe forhold. Og får vår del er det bedre med et par. To av hvert kjønn og mindre sjans for sjalusi også.

Annonse

Gjest Silver Fairy

Takk for svar. Jeg er ganske frigjort av meg selv.. og liker å eksperimentere.. men om jeg klarer slikke en annen jente spørs vel. :-)

Det med slikking bør du klargjøre før dere har sex. Jeg vil tro at det er en stor del av grunnen til at mange jenter vil ha jentesex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...