Tøydokke Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er 23år, på god vei mot 24. Sluttet på p-pillen i oktober 05. Altså mer enn 2 år siden. Før jeg begynte på pp var syklusen min helt normal og stabil på 4 uker. Etter p-pille slutt har den variert fra 4-9 uker. Trodde endelig den var stabil da den 2 ganger på rad var på 4 uker, men så gikk det hele 7 uker til neste kom. Og har ikke vært i nærheten av stabil. Var hos legen i oktober 06, ett år etter pp slutt. Da jeg begynte å bli litt bekymret. Fikk beskjed om at prøvene (blodprøve kun) var normal for å være midt i syklusen, men da var det mer enn 4 uker siden siste mens. Og i min verden er ikke det midt i syklus. Har også mye livmorhalskreft i familien, og selvom dette normalt ikke er en arvelig sykdom. Så har mor, tante (mammas søster), mormor og oldemor hatt dette. Og nå i sommer måtte min søster på 25 fjerne cyster. Alt dette får meg jo selvfølgelig til å tvile litt. Lurer på hva som gjør at mensen er så ustabil? Hva kan jeg gjøre? Og dersom jeg tar en tur til legen, hva kan jeg forvente at blir gjort? Har ikke legeskrekk akkurat, men er redd for hva svarene kan bli, og derfor utsetter jeg dette hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293292-ustabil-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.