Gjest beste komisen min Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har en kompis som lånte bilen min en kveld og ble tatt e en fotoboks i 77 km\t i en 70 sone.Jeg fikk brev fra politi om at det ble 1600 kr i bot men at dem så på bilde at det var en mann som kjørte og at jeg måtte fylle ut skjema og skrive hvem som kjørte.Problemet er at kompisen min hadde mistet førerkortet for en del år siden og har nettopp kjørt opp igjen.Kommer han til å få problemer vist jeg sier at det var han som kjørte?.Er det ikke sånn at det første året man har førerkort så er det ikke lurt å bli tatt i fartskontroll og sånt?.Ja og jeg vet at han har gjort feil men synes at det er trist vist han mister førerkortet igjen bare pga at han kjørte litt over 0 Siter
Nikki Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Mister ikke førerkortet for å ha 77 i 70-sonen. 0 Siter
Gjest AlBundy Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Han vil ikke få problemer siden det var så liten fartsovertredelse 0 Siter
Sofline Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Han mister ikke førerkortet igjen med en så lav fartsovertredelse. Jeg er ikke sikker på om han får et klipp, men det skal to klipp til i løpet av to år for å miste førerkortet når det er helt ferskt. 0 Siter
Gjest beste kompisen min Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Han vil ikke få problemer siden det var så liten fartsovertredelse Takk for det.Hva er det med mannfolk og fart :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Takk for det.Hva er det med mannfolk og fart :-) 77 km/t har ikkje noe med fart å gjøre. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Takk for det.Hva er det med mannfolk og fart :-) Svaret er her Ekte Mannfolk = Høy Fart. Ellers er man en tøsedreng. Tror mannfolkene, men i virkeligheten er det omvendt. Hilsen 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Takk for det.Hva er det med mannfolk og fart :-) 77 i 70-sone er som regel ikke noe å snakke om. Mange 70-soner kunne godt vært både 80- og 90-soner... Her i byen er det 70 på et sted der det er to felt i hver retning og i tillegg er det betongskille mellom fartsretningene... Jadda. 0 Siter
Gjest beste kompisen min Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 77 i 70-sone er som regel ikke noe å snakke om. Mange 70-soner kunne godt vært både 80- og 90-soner... Her i byen er det 70 på et sted der det er to felt i hver retning og i tillegg er det betongskille mellom fartsretningene... Jadda. Det her var i Trondheim.E6 sørover.Like etter nardo er det en fotoboks.Der skjedde det 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Det her var i Trondheim.E6 sørover.Like etter nardo er det en fotoboks.Der skjedde det *Hehe* Det var der jeg mente også, fatter ikke hvorfor det er bare 70 der... 0 Siter
Sofline Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 77 i 70-sone er som regel ikke noe å snakke om. Mange 70-soner kunne godt vært både 80- og 90-soner... Her i byen er det 70 på et sted der det er to felt i hver retning og i tillegg er det betongskille mellom fartsretningene... Jadda. At man synes fartsgrensa er for lav er ingen unnskyldning for å kjøre for fort. :-) 0 Siter
Gjest beste kompisen min Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 *Hehe* Det var der jeg mente også, fatter ikke hvorfor det er bare 70 der... Det er ingen som bare kjører i 70 før og etter fotoboksen.Alle slakker ned akkurat der fotoboksen er 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Det er ingen som bare kjører i 70 før og etter fotoboksen.Alle slakker ned akkurat der fotoboksen er Jepp. *Føler seg litt truffet* 0 Siter
Gjest beste kompisen min Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Jepp. *Føler seg litt truffet* Da er vi 2 :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.