Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei eg er en jente på 19 år, har aldri hatt samleie, går på Diane for PCOS ( har for mye testesteron, mye hårvekst på kroppen..osv) . Problemet mitt er tørr kjede, kløe på "utsiden" av kjeden,rundt kjønnsleppene og sånt. Eg har vært plaget med dette en god stud. Akkurat nå så har eg hvit/klar utflod, litt ille-luktende. Har prøvd canesten, og Diflucan /fluconazol (nylig) ...sistnevnte hjalp midlertidig, men eg blir ikke kvitt symptomene. Akkurat denne gangen er det utrolig ubehagelig, for det blir intenst i perioder, og er verst om natten, det hender at eg våkner for å klø!!! Er ganske nøye med hygiene bruker intimsåpe, og intimkrem..prøvde babyolje..men det gjorde vondt verre. Er nøye når eg bruker toallett andre steder enn hjemme ( et drastisk tiltak er at eg brukte antibac på dosetet + papir..det hjalp litt) Hva kan det være?? er det soppinfeksjon, isåfall hvorfor har ikke ovennevnt behandling fungert??? Kan det være pga. østrogenmangel at eg får symptomer som kvinner i overgangsalder?? Har vært hos gynekolog, men var lite hjelp å få, vurderer bytte av gynekolog, men i mellomtiden vil eg gjerne vite hva er det for noe. Tusen takk for hjelpen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293337-kl%C3%B8e-ubehag-og-t%C3%B8rr-kjede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...