Gjest Lola88 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei eg er en jente på 19 år, har aldri hatt samleie, går på Diane for PCOS ( har for mye testesteron, mye hårvekst på kroppen..osv) . Problemet mitt er tørr kjede, kløe på "utsiden" av kjeden,rundt kjønnsleppene og sånt. Eg har vært plaget med dette en god stud. Akkurat nå så har eg hvit/klar utflod, litt ille-luktende. Har prøvd canesten, og Diflucan /fluconazol (nylig) ...sistnevnte hjalp midlertidig, men eg blir ikke kvitt symptomene. Akkurat denne gangen er det utrolig ubehagelig, for det blir intenst i perioder, og er verst om natten, det hender at eg våkner for å klø!!! Er ganske nøye med hygiene bruker intimsåpe, og intimkrem..prøvde babyolje..men det gjorde vondt verre. Er nøye når eg bruker toallett andre steder enn hjemme ( et drastisk tiltak er at eg brukte antibac på dosetet + papir..det hjalp litt) Hva kan det være?? er det soppinfeksjon, isåfall hvorfor har ikke ovennevnt behandling fungert??? Kan det være pga. østrogenmangel at eg får symptomer som kvinner i overgangsalder?? Har vært hos gynekolog, men var lite hjelp å få, vurderer bytte av gynekolog, men i mellomtiden vil eg gjerne vite hva er det for noe. Tusen takk for hjelpen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293337-kl%C3%B8e-ubehag-og-t%C3%B8rr-kjede/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.