pekkaline Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Helt topp vekt i forhold til lengden. Heldig du Man regner ti under det du er over en meter, på vekt ca. 58kg blir det for deg. 0 Siter
Orio Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Du er veldig slank. Hvis noe er du i tynneste laget. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Hvis du har 40 kilo på rompa kan det nok være at den er litt overvektig. Jeg vet ikke hvordan vekta er fordelt. Kan du fortelle noe om det? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Hvis du har 40 kilo på rompa kan det nok være at den er litt overvektig. Jeg vet ikke hvordan vekta er fordelt. Kan du fortelle noe om det? Hehe, 40 kilo rumpe og 16 kilo fordelt på resten av kroppen... Høres jo helt naturlig ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Helt topp vekt i forhold til lengden. Heldig du Man regner ti under det du er over en meter, på vekt ca. 58kg blir det for deg. ''Man regner ti under det du er over en meter, på vekt ca. '' Det der trodde jeg man hadde gått bort fra for lenge siden. Jeg burde etter den regelen veid 42 kg og hadde da hatt en bmi på 18,2, altså hadde jeg slett ikke væt normalvektig. ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Altfor tykk er du. Dumme spørsmål fortjener dumme svar. 0 Siter
Gjest been there not yet done that Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Jeg er 168 høy og veier 101 kg. Mitt mål er å komme ned i 84 kg, da ligger jeg ikke lenger på FEDME på BMIen. Men jeg vet ikke hvem jeg synes mest synd på av deg eller meg. Men det er jo synd at du skal gå rundt å "plages" over vekten, det har du nok ingen grunn til. Du ligger helt i underkant av normal vekt, og kan fort bli undervektig. Og det er ikke bra for kroppen din. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 ''Man regner ti under det du er over en meter, på vekt ca. '' Det der trodde jeg man hadde gått bort fra for lenge siden. Jeg burde etter den regelen veid 42 kg og hadde da hatt en bmi på 18,2, altså hadde jeg slett ikke væt normalvektig. ) *huffda* Nei da stemmer nok ikke dette for alle 0 Siter
Speak Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Jeg er 164 og 57 kilo. Det hadde nok ikke vært noe farlig å gå ned et par kilo, men stort mer enn det tror jeg ikke hadde vært bra. Da hadde jeg blitt mager. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Du er iallefall ikke for tykk! Jeg er litt høyere enn deg og ca 58 kg. Føler meg akkurat passe slank! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Jeg fikk undervektig da..BMI på 18.. Men er ikke så tynn... Merklige greier.. Jeg har også en BMI som ligger på grensen til undervektig, men jeg er ikke _for_ tynn. Slikt kommer an på kroppsbygning osv. 0 Siter
Gjest migggka Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 ikke så veldig normalt, bodde med ei som var samme høyde og vekt som deg, jeg trodde hun hadde anoreksia i begynnelsen, men hun hadde ikke det da. Bare veldig påpasselig på å holde seg skikkelig tynn. Men egentig hadde jeg ikke gjettet at hun veide 56, ville tippet 48. Hvorfor spørr du egentlig? Kan ikke folk lære snart at jeg er sykt irriterende med slanke folk som absolutt "må spørre" om de er tykke. jezuz. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.