Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos meg gikk det da jeg satt på do,da jeg reiste meg rant det nedover beina..trodde først jeg ikke hadde tørket meg skikkelig,men neida..;0)

Gikk videre ut på kjøkkenet,var i tvil om det var vannet,helt til alt kom på en gang!!Stå stod jeg der kliss våt...Hehe!!

Om ungen har festet seg pipler det bare vann,tror jeg.

Så kommer det "nye doser" hver gang han beveger seg!

vannet mitt gikk ikke før riene var godt igang, etter 5 timer ca. og tro meg, det merket jeg. det fosset ut. var akkurat som om jeg tisset på meg, men det var umumig å kontrolere hvis du forstår. det er varmt så jeg kjente det ikke før det hadde rent godt netover beina.

men så skal det sies at jeg hadde masse fostervann, så jeg laget en liten dam på gulvet :P

masse lykke til med resten av graviditeten og fødslen:)

Jeg kan bare svare for meg selv, med nr 1 tok jordmor vannet da fødselen skulle settes i gang, med nr 2 gikk vannet midt på natta. Og det var ikke noen tvil, for å si det sånn.

Heldigvis hadde jeg tisselaken i senga den siste tida, kan være greit å tenke på :-)

Jeg tror alle gravide lurer på akkurat det. :o) Første gangen gikk vannet om natten hos meg, det sildret bare litt for ungen lå godt ned i bekkenet. Andre gangen ble vannet tatt etter flere timer med rier.

Når det først kom skikkelig så var det ikke noe problem å merke det for å si det sånn!

Annonse

• 2 uker senere...

For det første så er det lang fra sikkert at vannet kommer til å gå. Med mine to siste ble vannet tatt av jordmor mens jeg var i fødsel på sykehuset.

Med førstemann startet fødselen med vannavgang, og siden hun lå i seteleie var det god plass for vannet å komme ut. Det var overhodet ikke noe tvil om hva som foregikk, for å si det slik ;)

Noen som opplever at vannet går føler det som om de tisser litt på seg - men det stopper liksom ikke opp.

Hvis vannet ditt skulle gå før du er i fødsel, så er det lite annet å gjøre enn å demme opp for det :)

• 2 uker senere...
Gjest Mor til Oliver

Vannet mitt gikk da jeg snudde meg i senga.Var akkurat som og dra ut en propp i magen.Kom meg akkurat på do før det fosset ut....og da mener jeg ikke som vanlig tissing.Det fosset.Det er imidlertid ikke sikkkert at vannet går hjemme og det kan også komme bare litt av gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...