Gjest Frustrert Mus Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg er en kvinne på 36år har fåt to barn og har vert i sammen med den samme gode manen i gjenom 17 år, Den første fødselen var komplisert og tør fødsel, som strekte seg over et halvaned døgn. hoder til første mann "sat fast" i livmoroppningen, han ble hjulpet til verden med vakkum. legen klipte ganske grovt og dypt ut til venstre side. det ble syd, men det har blit igen et hakk igjen yterst på den venstre kjønslepen som liger og gniser, (spesielt under samleier) jeg har tat knipeøvelser dagelig siden første fødsel, så sjedeoppningen er stram, men invendig føler jeg meg slap og tøjd. Mannen min er ikke akurat liten nedentil. Men jeg kjener ham nesten ikke, untaget er i oppningen og dette er en skikelig turn off for meg. noe som igen får meg til bli tør og miste lyst på sex, vi brukker glidemidel uten at det hjelper så mye, dette føler jeg som et tap og sex livet er ikke like fantastisk som det var før jeg fikk de to nydelige barna mine. Jøg ønsker og få gjort noe med det, da dette har blit et samlivs problem. Jeg vet det går kirurgiskt, men er veldig usikker da jeg har blit lit skremt. jeg er usikker nor det gjelder farene og vilke kømplikasjoner dette kan medføre. noen sier at jeg kan risikere at det går så ile at jeg mister all følighet der nede. stemer det? jeg ønsker virkelig og gå ijgenom dette men trenger fakta nor det gjelder fordeler, bakdeler og farer ved en slik opperasjon. på forhånd Tusen takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293405-slap-mus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.