Zippi Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 To blå - eller rettere sagt ett kryss i dag! Også på 2.advent da. Har prøvd lenge så dette var artig. To jenter fra før på 8 og 2 år. Jeg kommer nok til å bli aktiv her inne nå. Alltid mange tullete spm som dukker opp. Jeg kan jo demonstrere det med å komme med et første: det er vel ok å spise lutefisk?? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Gå på dinside.no, tror det var der jeg fant ei liste over hva gravide burde og ikke burde spise av julemat. Orker ikke å lete fram til deg, er litt redusert idag ;-). Gratulerer forresten! 0 Siter
Mamma07 Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 ååå så kjekt gratulerer så masse:) på matportalen.no står det masse:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Grattis! ) Nå minte du meg på at jeg også testet positivt 2. søndag i advent for 6 år siden. ;o) Mener jeg bestemt å huske i alle fall. 0 Siter
Sofline Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Lutefisk blir vel kokt? Så er det greit. Her står det hva du bør holde deg unna som gravid. Siden oppdateres fort hvis det skjer noen endringer. http://matportalen.no/Emner/Gravide 0 Siter
Widder Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Så spennende! Vi vil nok ses en del her inne framover, da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.