Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke tatt p-pillen min innen 36 timer. Det gikk vel nærmere 40 timer! Dette var en stor hvit tablett (tror det kalles blind tablett) Jeg bruker Trinordiol 28.... Det jeg lurer på er om jeg fortsatt er sikkret mot graviditet... siden jeg har hørt at blind tabletten ikke har noe funksjon???????????? Håper på svar.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29341-glemt-blind-tablettp-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest no problem

Hvis den tabletten er blant de sju siste tabletter på brettet så spiller det ingen rolle, det er bare sukkerpiller. De er der kun for at du skal kunne ha en rutine med å ta en pille hver dag hele tiden, så du slipper og huske på etter en ukes opphold at du må starte igjen. Jeg bruker de samme, men med 21 piller for jeg gidder ikke å stappe i meg en pille som jeg vet ikke har noe virkning, og har ikke noe problem med å huske å begynne igjen siden det er på samme ukedag hver gang.

Så bare slapp av.

Kan betrygge deg med å si at disse hvite store pillene, ikke har noen innvirkning på p-pillene! De er der bare for at du skal huske å begynne på riktig dag og ikke komme ut av rutinen!

Før hadde jeg de samme pillene som deg med 28 piller- på hvert brett, da kastet jeg de hvite isteden for å spise dem, så nå har jeg gått over til trinordiol med 21 piller på hvert brett.

Tror de hvite pillene er nermest som sukker-piller! :)

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...