Gå til innhold

Byll på siden av nesen

Anbefalte innlegg

Gjest Kvisetrynet

Hei, jeg er en gutt på 16 år som har fått en diger byll på siden av nesen. Jeg har hatt slike byller før og har gått til lege en gang og resten har jeg gjort noe med selv. Jeg vegrer meg for å gå til lege siden da jeg var der hadde jeg en byll i øret. Det som ble gjort var å bruke skalpell og kutte opp denne byllen og klemme ut verk. Kan huske at han gravde nedi der med kniv for å så ha på antibiotika. For å si det sånn var det veldig vondt, og har ikke orket å gå til lege igjen pga. byller. Jeg har stukket hull på dem selv noen ganger, og klemt dem. Da kommer som regel det samme som kommer fra kviser, til slutt så kommer det verk uendelig lenge. Så lurer egentlig på hva jeg skal gjøre. Var det feil av legen å bruke skalpell på den? Eller er det vanlig? Per dags dato så rensker jeg ansiktet hver morgen og kveld og smører inn Basiron. Byllen har blitt litt mindre på en dag i det jeg skriver. Så lurer litt på hva jeg skal gjøre ... Noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293477-byll-p%C3%A5-siden-av-nesen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...