Gjest koral Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 hei...dame på 23 år...har ett barn på snart 5..har vært plaget i 7 år med cyster.ble operert med laparoscopi for 1 år siden pga sammenvoksninger på eggstokker, lever og livmor..har prøvd å bli gravid nå de siste 10 mnd.har tatt røntgen av eggledere for ca 6 mnd siden hvor d var fri passasje.nu har jeg en "cyste" på 5*3 cm på eggstokk.de er noe usikre på ultalyd bildet..så gynekologen kunne ikke påvise at det var en cyste..da lurer jeg litt på hva d kan være..skal opereres 2 januar,(laparascopi) da har jeg fått henholdsvis rask innkalling,var hos gyn for 3 uker siden. også mener jeg at jeg ikke har eggløsning..når jeg har mensen er d vanligvis 2 dager med blødninger , opphold å brunt blod..tok div prøver og fant ut at jeg har for lavt prolaktin nivå.d ligger på 95 -.. lurer da på om man skal ta dette alvorli, evt hjelpe til med preparater for å få den på det normale..om hva årsaken er og om jeg har dårlig allmennetilstand pga for lite av dette hormonet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293524-prolaktin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.