Gå til innhold

Pergotime og magesmerter

Anbefalte innlegg

Gjest smiley81

Hei! Jeg er en kvinne på 26 år som ønsker barn. Jeg har fått Pergotime av gynekologen min selv om jeg eggløsning av meg selv, er nå på min tredje kur. Har siden første kur hatt kontante smerter på høyre siden av magen, rett under navleregionen. Det er mer vondt når jeg presser inn der det er vondt/ømt. Smerten er ikke voldsom, men ubehagelig. Hva kan dette være for noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293536-pergotime-og-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannsynligvis er det en kommende eggløsning du kjenner.

Ved bruk av Pergotime er det stor sjanse for at mer enn ett egg løsner, og du blir ligg ømmere enn vanlig.

Jeg har akkurat vært gjennom min første kur, og hadde det akkurat som deg. Dagene rundt eggløsning var jeg så øm at det gjorde vondt å bøye seg fremover.

Men det er helt sikkert vært det til slutt:)

Lykke til!

Mette Moen, Gynekolog

Det kan dannes cyster på eggstokkene under slik behandling, men de sitter ikke i det område du antyder. Jeg er mest tilbøyelig til å tro at det ikke er sammenhang, men jeg synes du skal få en undersøkelse hos gynekologen som også kan utføre ultralyd.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...