Gå til innhold

ustabil ankel

Gjest En som er lei av ankel skadene sine

Anbefalte innlegg

Gjest En som er lei av ankel skadene sine

Hei har i ca 5 år slitt med ankelene mine, tråkker over veldig mye. Sist gang jeg tråkket over var for ca 2 månder +, og har nettopp begynt å spille kamp (håndball) igjen, men når jeg hopper føles det ut som ankelkulen blir presset ned i foten min. Ankelen min svikter noen ganger og låser seg også noen ganger. Hva kan dette være for noe? Har hørt at det går ann å operere ankelen for å ikke tråkke over så mye, er det noe jeg burde vurdere? Tråkker over veldig mye, ikke bare i idretten, men også når jeg går på flat mark, greide det til og med en gang uten sko på flat mark

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293566-ustabil-ankel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...