Gjest sjøstjerna Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 ''djisus'' (skrives det slik?) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 ''djisus'' (skrives det slik?) merkelig at det kom i sånn sitat-boks. Det var ikke meningen. jeg skulle bare sette '' -tegn rundt ordet- siden jeg ikke visste helt hvordan det skrives. :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 ''djisus'' (skrives det slik?) Jesus? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jesus? Ja- kanskje mener de å si/skrive det- men de utaler det ikke Jesus med e. Uttalles som djisus. Tenker på uoppdragne fjortiser når jeg hører det ordet. 0 Siter
tonie Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 ''intervenere'' Ka betyr det da, er for trøtt til å tenke (bra unnskyldning?) ? Lenge siden eg har sett deg på Dol forresten. Å blande seg, gripe inn, gå imellom. Sånne ting. Lett å si på en enklere og mer begripelig måte, altså. Ikke så innmari lenge siden jeg var her, vel? Jeg har alltid vært litt til og fra her inne. Dol og jeg har et uforpliktende forhold;) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Å blande seg, gripe inn, gå imellom. Sånne ting. Lett å si på en enklere og mer begripelig måte, altså. Ikke så innmari lenge siden jeg var her, vel? Jeg har alltid vært litt til og fra her inne. Dol og jeg har et uforpliktende forhold;) ''Dol og jeg har et uforpliktende forhold;)'' Med meg og Dol, så er det enten eller, noen ganger null kontakt andre ganger heftig og intenst. 0 Siter
Gjest Bruker masse av hateordene dine jeg Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Når "man" skriver et innlegg på DOL så er det ikke alltid passende å si jeg eller du, "man" er forklarende for den personen som evnt. er i den situasjonen. Hvis jeg sier: når du.... Det kan bli feil for det er ikke sikkert at du noen gang..... Det samme hvis jeg sier: når jeg.....det er da slettes ikke sikkert at jeg noen gang.... Skriver en i steden: når man....så er det forklarende for den eller de som er i den situasjonen hvis den situasjonen skjer. Herrajamini....jammen ikke lett å forklare... *ler* 0 Siter
tonie Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 ''Dol og jeg har et uforpliktende forhold;)'' Med meg og Dol, så er det enten eller, noen ganger null kontakt andre ganger heftig og intenst. Ja, det er liksom det som er det fantastiske med slike uforpliktende forhold:) 0 Siter
Gjest kunne ikke klart meg uten Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Ja- kanskje mener de å si/skrive det- men de utaler det ikke Jesus med e. Uttalles som djisus. Tenker på uoppdragne fjortiser når jeg hører det ordet. Du kan få enda et hos meg som står i stil med det: Gawd (Gud) 0 Siter
adelie Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Grøss. "Freeesh" og "dongle" Freee-eee-e-esh er for de under tretti, tror jeg? *grøsser* Enten får vi snakke norsk _eller_ engelsk. 0 Siter
Gjest Smackh! Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 "Ja, sæærlig!" Eller; "jeg tror at du tror på det." "Det må være fælt å ha det sånn." "Jeg forstår akkurat hvordan du har det." Pføøøy! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Når "man" skriver et innlegg på DOL så er det ikke alltid passende å si jeg eller du, "man" er forklarende for den personen som evnt. er i den situasjonen. Hvis jeg sier: når du.... Det kan bli feil for det er ikke sikkert at du noen gang..... Det samme hvis jeg sier: når jeg.....det er da slettes ikke sikkert at jeg noen gang.... Skriver en i steden: når man....så er det forklarende for den eller de som er i den situasjonen hvis den situasjonen skjer. Herrajamini....jammen ikke lett å forklare... *ler* Skjønner ka du vil frem til, men det holder ikkje. Man burde stryke _det_ ordet fra ordbøkene! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Grøss. "Freeesh" og "dongle" Grøss har eg hørt om, men ikkje de to siste... Du må bo på et meget spesielt sted. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 "Ja, sæærlig!" Eller; "jeg tror at du tror på det." "Det må være fælt å ha det sånn." "Jeg forstår akkurat hvordan du har det." Pføøøy! :-) ''"Jeg forstår akkurat hvordan du har det."'' Ja, sikkert...:-) 0 Siter
tiliti Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Grøss har eg hørt om, men ikkje de to siste... Du må bo på et meget spesielt sted. De er ikke stedbundne gitt, har omtrent aldri hørt dem her men hører dem ofte fra kundene våre som vil bestille "dongler". Usb-dongler etc. Og freeeeeeeesh er jo et grusomt ord som stadig går igjen i media. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.