Gå til innhold

Hvor lenge blødning etter spontanabort?

Anbefalte innlegg

Gjest Vil bli gravid igjen

Jeg spontanaborterte i uke 11 for 4 uker siden og blør fremdeles. Det var aller mest første dagen, da bare rant det og mot slutten kom det ut digre (tomatstore) klumper med koagulert blod. Etter dette har det vært relativt små blødninger, det holder med truseinnlegg. Blodet er veldig slimete, men friskt (ikke brunt eller mørkt altså). Jeg tester fremdeles svakt positivt på graviditetstester. Er dette normalt? Jeg synes alle jeg har snakket med sier at de sluttet å blø bare et par uker etter. Er det også normalt at hormonene sitter igjen så lenge? Kan dette tyde på at det er rester igjen som ikke kom ut?

Fortsetter under...

AneM1365380603

Uff, det høres ille ut. Jeg opplevde det samme og besvimte av alt blodet som kom, både friskt og kougalert. Jeg fikk akutt utskrapning. Etter det forsvant blødningene etter noen få dager.

Jeg tror kanskje jeg ville kontaktet legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...