Gå til innhold

Kvinners klesstil

Anbefalte innlegg

Søt du da! :o)

Jeg synes også det er mer spennende og sexy å se bilder av en mann med boxeren på enn helt uten. Men om min kjære er naken og står med ryggen til så klarer jeg ikke se på noe annet, han har bare den mest vanvittig deiligste rumpa jeg vet...! *Sukker henført bare ved tanken*

He he:)

Fortsetter under...

Kjole/skjørt når mennene går i dress. Ser ikke helt hvorfor -jeg- skal stresse over meg for å se pen ut når mannfolka kommer tuslende i det de snubla over på vei til dassen...

Dessuten er det jo slik nå for tida at å se pen/sexy ut er jo en like stor risikosport som å dykke ned 1 mil uten luft. Iflg dagens samfunn ber man da praktisk talt om å bli voldtatt.

Annonse

det kommer vel mest an på kvinnen? Alt kler den smukke osv... ikke alle bukser er like kjedelige heller;) Selv må jeg nok bare innrømme at jeg føler meg mer sexy i kjoler og skjørt, men det er liksom ikke det samme om vinteren...når kulda krever strømpebukser under... elsker sommeren! :)

Gjest Spekepølse

Jo med meg og klær er det slik at jeg kanskje egentlig har en skags effekt på meg. Jeg er fasinert av det feminine i kvinnen, og kan ofte synes at det vakre kommer bedre frem i flott innpakning, enn ren og kjær nakenhet. Bare naken er noen ganger kult, men kjempespennende med litt annet enn bare det.

Ellers er jeg nok litt mer oppservang enn gjennomsnittet.. Ser nesten alltid om fruen har kjøpt noe nytt, om hun har på seg et nytt smykke, og venninen(e) har nye øredobber osv... Og gir gjerne en liten kompliment dersom jeg synes at det er pent. Dette er kanskje noe alle menn er ekstremt trege på. Forstår egentlig at en del av kompisene aldri får sex med damen, for de blir behandlet som dritt. Aldrig en positiv kommentar, eller vise ovenfor andre at hun er viktig og verdsatt.

Er litt skudd, jeg fatter jo det da..) Hi hi.

men da har vi jo svaret:) Det er DU som har en ting for klær, og kvinner velger kanskje bukser og annet fordi de ikke alltid gidder eller føler for å være utsmykket:)

Jeg synes det er finest med skjørt eller kjole. Nå til dags går mange i buksehabitter til og med i konfirmasjoner og andre store selskaper, og det synes jeg er helt forkastelig.

Visst kan en buksedrakt være OK, men ikke til slik selskapelighet. Jeg synes det blir altfor maskulint og ikke pyntet nok, og la nå mannfolka få ha dressen sin i fred.

Og hvorfor går ikke dere gutta mer i dress? ;-)

(Jeg jobber på feil sted...)

Helt enig.

Jeg er i byggebransjen, og er ofte den eneste som gler meg i dress, eller sressbukse og skjorte eller en finbukse og skjorte/genser. Men klart, noen ganger er synes jeg det er ok med en olabukse og en skjorte eller en genser.

Jeg går mye i skjørt på jobb - da føler jeg meg fin med støvletter eller høye hæler.

Men når jeg kommer hjem trekker jeg i joggebukse og raggsokker gitt. Og i helgen så går jeg mye på tur eller jobber i hagen, så da er det arbeidsklær og bukser som gjelder.

Alt til sin tid.

Omtrent som for meg, det:-)

Helt enig.

Jeg er i byggebransjen, og er ofte den eneste som gler meg i dress, eller sressbukse og skjorte eller en finbukse og skjorte/genser. Men klart, noen ganger er synes jeg det er ok med en olabukse og en skjorte eller en genser.

Går du i _dress_ på jobb som "Tømmermann"??

Skjørt og kjoler er finest når man skal være ordentlig pynta synes jeg, men menn som surver fordi kona ikke går slik kledd hele tida bør iføre seg tynne strømper og kjole selv, og ta seg en tur ut i ti minus før de i det hele tatt har rett til å si noe som helst.

Annonse

Som dame/jente må jeg si at jeg synes jeg er mest sexy i olabukse jeg da, type ganske trang over baken og med høye støvletter til. Føler meg mye mer sexy da enn med skjørt og nylonstrømper. Dessuten er det litt upraktisk med skjørt og strømper. Men noen ganger går jeg også i skjørt på jobb.

Og så må jeg jo få si til vårt forsvar at vi er jo ikke her i verden for å gjøre dere opphisset da, liker jeg olabukse så går jeg i det, og det er helt greit å slippe å hisse opp de rundt meg ;-)

Som dame/jente må jeg si at jeg synes jeg er mest sexy i olabukse jeg da, type ganske trang over baken og med høye støvletter til. Føler meg mye mer sexy da enn med skjørt og nylonstrømper. Dessuten er det litt upraktisk med skjørt og strømper. Men noen ganger går jeg også i skjørt på jobb.

Og så må jeg jo få si til vårt forsvar at vi er jo ikke her i verden for å gjøre dere opphisset da, liker jeg olabukse så går jeg i det, og det er helt greit å slippe å hisse opp de rundt meg ;-)

Synes det er artig å se at en del går i forsvar med at man ikke ønsker å opphisse osv. Det er jo ikke snakk om bare det da, men alle som er i etablerte forhold vet jo at det kan være kjekkere for forholdet om man skaper litt spenning, passer på å få litt samvær uten barn, unngår at alt bare blir rutine osv osv.

Mange av oss går vel i den fella at man slår på autopiloten, og bare fortsetter og fortsetter i det samme mønsteret, og i lengden blir kanskje spørsmålet om man klarte å ta vare på hverandre eller ikke. 50% går jo hver sin vei og skiller seg.

Synes det er artig å se at en del går i forsvar med at man ikke ønsker å opphisse osv. Det er jo ikke snakk om bare det da, men alle som er i etablerte forhold vet jo at det kan være kjekkere for forholdet om man skaper litt spenning, passer på å få litt samvær uten barn, unngår at alt bare blir rutine osv osv.

Mange av oss går vel i den fella at man slår på autopiloten, og bare fortsetter og fortsetter i det samme mønsteret, og i lengden blir kanskje spørsmålet om man klarte å ta vare på hverandre eller ikke. 50% går jo hver sin vei og skiller seg.

Nå tror jeg vel ikke at skjørt eller ikke skjørt er grunnen til at folk skilles, hehe ;-) Det er viktig å være fint kledd, joggedress er drepen (det eier jeg ikke!), og dette gjelder for begge. Men mange av oss jentene liker oss best i bukse, og føler oss penest i bukse, og da blir det jo gjerne til at vi går i det. (Forøvrig har jeg kort skjørt i dag med tykk strømpebukse og støvletter, og har fått flere plystringer etter meg, en måtte til og med gi meg klem fordi jeg er så fin.. Ikke alltid man er like opplagt til sånn uønsket oppmerksomhet heller..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...