Gå til innhold

FU: Gleder du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

6

• mariaflyfly

4

• adelie

4

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

''men jeg gleder meg til god mat og rødvin!

''

Det trenger man ikke jula for, dermed er det ingen grunn til å glede seg. *gledesdreper*

;)

Det er sant:-)

Jeg sitter oppriktig og lurer litt på hvorfor folk generelt sett gleder seg til jul. Er noe med forventnigene man har, tror jeg.

Har du peiling?

Annonse

''Er du begynt å komme i julestemning, eller er det for tidlig?

Eller tilhører du gruppen som gruver seg til jul, og hater stresset og familieselskapene?

''

Det er flere alternativer, fins de som verken stresser eller har familier og -selskaper. Eller gleder seg heller, for den saks skyld.

Jeg gleder meg ikke spesielt mye. Jeg gruer meg på den måten at jeg vet at det finnes mange mennesker her i landet som sitter alene og ikke har noen rundt seg. Viktig å huske på disse også, ikke bare sitte der med kjøttet, gavene og spise seg sprengferdig uten å gi noe til disse menneskene. Selv gir jeg en god del mat og andre nødvendigheter til trengende, og jeg oppfordrer andre til å gjøre det samme.

Jeg gleder meg ikke spesielt mye. Jeg gruer meg på den måten at jeg vet at det finnes mange mennesker her i landet som sitter alene og ikke har noen rundt seg. Viktig å huske på disse også, ikke bare sitte der med kjøttet, gavene og spise seg sprengferdig uten å gi noe til disse menneskene. Selv gir jeg en god del mat og andre nødvendigheter til trengende, og jeg oppfordrer andre til å gjøre det samme.

Når det gjelder meg selv, gleder jeg meg litt, da det blir samling av familie og masse hygge. Har selv bakt tolv ulike kakesorter som jeg har lagt i frysern, har kjøpt inn kalkun, lam, oksekjøtt og ulike ting som skal tilbredes i julen

Gjest this is a signature

Eller tilhører du gruppen som gruver seg til jul, og hater stresset og familieselskapene?

''

Det er flere alternativer, fins de som verken stresser eller har familier og -selskaper. Eller gleder seg heller, for den saks skyld.

Det er lov å komme med utvidede svar da..;) Jeg tvinger ingen til å måtte velge av de to..

Annonse

''

Hva føler du da? Ingenting? Siden du ikke svarte noe særlig utdypende..

Fint at du tenker på andre i jula. Ja, det er mange som rett og slett har det jævlig i jula, på mange måter.

Hva føler du da? Ingenting? Siden du ikke svarte noe særlig utdypende..

Jeg har ikke kommet i julestemning. Jeg liker ikke så godt alt kaos som er rundt julegavekjøp og at folk stresser og blir så gærne i trafikken og sånn.

Jeg kunne vel ønske at jeg hadde mer familie når det kommer til de dagene der alle har nok med nærmeste familie. Er over (små)barnsmor-perioden og har ikke barnebarn eller svigerbarn ..ennå. Vi får se.

ÅÅååå som jeg gleder meg til jul!!!!

Gledet meg siden sommer jeg... ;0)

Ferdig med julegavene,bare smått igjen!

Begynt på julekortene i dag! :0)

Bakt pepperkaker,risboller og dekorert pepperkake huset!!

Pynter litt hver dag til frem til Dagen!!

Ikke noe stress her i gården,bare kos!!

Nyter hver dag nå!!!

GOD JUL!! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...