Gå til innhold

Tør hodebunn, mister veldig mye hår

Anbefalte innlegg

Gjest Xquisit3

Hei! Jeg er en jente på 20 år, og i de siste 3 årene har jeg mistet veldig mye hår. Tidligere har jeg hatt mye hår, men nå føler jeg at jeg har mistet halv parten av volumet mitt. Jeg lider av flass/tør hodebunn og jeg har prøvd mange forskjellige shampo mot dette, men det hjelper ikke. I går vasket jeg håret mitt og det falt mer enn vanlig. Og i de siste uken har jeg også opplevd at det klør mye også. Er det noe du kan annbefale mot dette? Vil gjerne få bort flassen/tør hodebunn. Og om kanskje håravfallet skyldes flassen?

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Jeg mistet plutselig en del hår, og fikk store biter med flass, pga jeg brukte en annen sjampo enn jeg pleier. (var tomt i butikken og jeg ville vasket håret den dagen.)

Håravfall kan komme av mangel på vitamin/mineral av noe slag, og flass kan jo muligens komme av tørr hud, som ofte kommer av mangel på omega-fettsyrer. Mange som får hjelp av å spise et bedre kosthold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...