Gå til innhold

luksusproblem, men dog...

Anbefalte innlegg

Gjest servelant

Jeg var på date med en fyr. Var litt usikkert på om han var noe for meg, så jeg valgte å avlså neste date. Egentlig er vel det litt kjapt, for man kjenner jo ikke en person noe særlig etter en date.Sa d som d var, og han sa ok, ikke noe å gjøre noe mer med. Helt greit.

Så hører jeg fra han igjen etter noen uker. Jeg foreslår da at vi kan møtes igjen, for tenker at kanskje gikk jeg glipp av noe, at jeg var litt for kjapp.. Hvis jeg liker han etter andre daten, og får lyst å treffe han igjen, skal j si at jeg nok var litt for kjapp sist, og ikke visste helt hvorfor jeg ikke villle gå på 2 date? noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293806-luksusproblem-men-dog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...