Gjest Sagapus Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei. Jeg er ei jente på 35 år. Er nå i prøveperiode 2. Jeg har hatt ganske ustabil syklus, men nå ser det ut til at den har stabilisert seg. Siste syklus var på 26 dager. Jeg har tatt eggløsningstest i tre dager nå, og i dag skulle jeg egentlig hatt eggløsning. Jeg har lest at for oss som har kortere syklus kan vi være fruktbare med en gang mens er ferdig. Siden jeg får negativt resultat på testen, kan det være slik at jeg allerede har hatt eggløsning? Temperaturen min var på 36,96 på mandag (5 dag etter siste mens) så derfor lurer jeg på om jeg kanskje allerede har hatt eggløsning? Det vil da si at jeg har hatt eggløsning rett etter mensen noe jeg synes virker litt rart. Hadde siste blødningsdag på onsdag, med litt spotting på torsdag. På forhånd takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293816-eggl%C3%B8sning-under-eller-rett-etter-avsluttet-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.