Gjest Solkongen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei, Jeg har hatt psoriasis/artrit i ca 25 år og har benyttet mange medikamenter og diverse behandlingsformer. Våren 2006 startet jeg behandling med Enbrel. Dette resulterte i at jeg i løpet av ca 6 mnd ble så godt som symtomfri. I slutten av denne perioden fikk jeg en del plager som var vanskelige å finne årsaken til. Jeg fikk et sommerfuglutslett i ansiktet ( lupus? ), huden på halsen så ut som den var solbrent, svimmelhet, hodeverk, smerter i korsryggen og generelt dårlig almenn tilstand. Min lege sammenlignet mine symtomer som et resultat av flåttbitt Det ble tatt mange blodprøver som alle var negative. I samråd med lege så avsluttet jeg Enbrel behandlingen i slutten av 2006. Min allmentilstand er mye bedre, de fleste symtomer er borte men jeg har fortsatt sommerfuglutslett i ansiktet og rødhet på halsen. Føler meg solbrent i ansiktet daglig. Har du noen erfaringer ved bruk av Enbrel og tror du mine plager kan være forårsaket av dette medikamentet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293831-bivirkninger-av-enbrel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.