Gå til innhold

Normale fantasier???


simla

Anbefalte innlegg

Æsj. Vet ikke om jeg hadde orket sex med den mannen igjen noensinne.

Det er det jeg heller ikke vet. Men så var det ungene da.. Har svært liten lyst til å gå glipp av halvparten av tiden med dem... Og min stolthet bør kanskje vike, kanskje må man forvente slike slag i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det jeg heller ikke vet. Men så var det ungene da.. Har svært liten lyst til å gå glipp av halvparten av tiden med dem... Og min stolthet bør kanskje vike, kanskje må man forvente slike slag i livet...

Det høres jo litt ut som det er pliktsex fra din side også, så kanskje står dere omtrent likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaaaaaaaaaaa

Jeg har prøvd å fantasere slik, men finner det mest givende å tenke på realitetene.. altså å fantasere om dama og heller fantasere om masse deilig vi gjør, hun gjør med meg... krydre forholdet i hodet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å fantasere slik, men finner det mest givende å tenke på realitetene.. altså å fantasere om dama og heller fantasere om masse deilig vi gjør, hun gjør med meg... krydre forholdet i hodet:)

Mente at det er deilig å fantasere om ting som skjer, og ikke skjer men jeg har lyst til å gjøre... :)

Som fantasere om "facial" og mer analsex.. og mer stønning og hengivenhet fra henne. At vi gjør "alt" for hverandre, slik at begge får alt dekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...