Gå til innhold

Trakkasering av den du elsker minsker selvtilliten.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har hatt et forhold nå med en mann i snart ett år nå, som jeg er ufattelig glad i. Jeg er ikke en dame med de alle største brystene og når han ser på andre kvinner med store mugger, uansett om det er i virkeligheten eller andre steder, (bilder i blad, på nettet, filmer, tv) kommer han alltid med disse uttrykkene og kommentarene som irriterer meg! Saken er den at jeg vet selv hvordan jeg ser ut, og jeg har hatt flere langvarige forhold før jeg traff han, men det var aldri slik at kjæresten min fikk meg til å føle meg "stygg". Jeg har alltid hatt et helt normalt positivt selvbilde av meg selv, men etter å ha gjennopplevd disse følelsene han sender, trekker jeg meg litt tilbake i meg selv og jeg klarer ikke føle meg vakker lenger. Jeg trekker meg tilbake når vi skal ha sex, tar aldri av meg bh'en når vi skal sove, vil ikke at han skal se meg naken. Dette skremmer meg litt, for vær gang jeg prøver å snakke med han om hvor såret jeg blir når han "ser" på andre kvinner, missforstår han og blir sint på meg. Det går virkelig ikke ant å prate med han om dette. Og selv om han innrømmer noen ganger at det var litt stygt gjort, slutter han alltså ikke med dette puppe snakket. Det er ikke bare irriterende, det sårer så utrolig mye. Men saken er at vi har det veldig fint ilag ellers, å når han kommer med disse dumhetene igjen prøver jeg heller å lukke ørene, for jeg tror ikke han egentlig tenker seg om. Dette gjør meg også svært sjalu, noe som plager livet av meg! Det kjennes nesten ut som en slags transe, en kjærlighets sorg. Selvtilliten min minskes så utrolig. For den personen jeg vil føle meg mest naturlig sammen med, får jeg ikke kontakt med. Jeg kan godt slippe meg løs når vi har samleie og div. sexuell kontakt, men det går ikke lenger. Følelse snakk er ikke hans gode side, å trøste meg hvis jeg en skjelden gang gråter gjør han livredd og jeg føler at dette ikke kan fortsette. En dame med god selvtillit, positiv og fri til å utforske er det en mann liker, (det er også slik hun liker å være) men den personen er vanskelig å være når jeg hører til støtt og stadig at lidenskapen hans ligger på andre kvinners kropp! :-( Venter hjelpesløst på et svar!

Fortsetter under...

Gjest silikona

Du må være glad i deg selv som du er, menn er bare slik at de ser på andre. Snodig.

Jeg begynte å tenke på hvordan du ser på dette med silikon dersom du er veldig satt ut av dette. Det kan søkes om via legen og det kan muligens bli dekket.

Husk på at han er sammen med deg fordi du er nydelig!

hidi, the scorpion

Du må være glad i deg selv som du er, menn er bare slik at de ser på andre. Snodig.

Jeg begynte å tenke på hvordan du ser på dette med silikon dersom du er veldig satt ut av dette. Det kan søkes om via legen og det kan muligens bli dekket.

Husk på at han er sammen med deg fordi du er nydelig!

''Jeg begynte å tenke på hvordan du ser på dette med silikon dersom du er veldig satt ut av dette. Det kan søkes om via legen og det kan muligens bli dekket.

Husk på at han er sammen med deg fordi du er nydelig!''

Du er nydelig, men kan sikkert få silikon...! Er du hjernedød!

Hun må forandres på via operasjon, men ikke han med sine ekle uttalelser...;(

Hallo! Jorden kaller!

hidi, the scorpion

Hvordan kan du elske en mann som stadig vekk trakasserer deg, ifølge deg selv?

Ta i det minste en skikkelig alvorsprat med han, si klart om denne type "trakasering" fortsetter, så forlater du han..;(

Om han virkelig elsker deg, så bør han ta dine følelser alvorlig. Tror du han hadde blitt om du stadig vekk hintet at hans penis egentlig er for liten for din smak....?

Jeg hadde ikke blitt hos en slik mann, uansett andre kvalifikasjoner, men det er meg.

Ønsker deg lykke til!

Hmm finn deg en annen mann som liker kroppen din slik den er. Du skjønner vel selv at slik dere har det nå er det ikke så mye håp ?En ting, hva er årsaken til at du kaller andres bryster for store mugger, ikke spesielt positivt ? Greit at du ikke har det selv, men ser ingen grunn til å rakke ned på de som har det. Det er ikke noe man velger selv. Tror du at man blir lykkelig med store pupper ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...