fiskerinnen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har nu fått trukket flere tenner pga. tannkjøttbetennelse . Sykdommen er en vanskelig sak å behandle , så da gjelder det om å gjøre hva man kan slik at flest mulig tenner kan bevares . Utover GOD tannhygiene kan man forsøksvis prøve Q10 , 60-90 mg pr. dag , eller 3 målebeger Sango pr. dag , eller begge deler .Både Q10 og Sango inneholder store mengder antioksidanter . Det er viktig å holde imunforsvaret i toppform , så et multivitamintilskudd er sikkert heller ikke dumt å innta daglig . Disse rådene fikk jeg i dag av en tannlege jeg hørte om for et par dager siden . Jeg har selv tenkt å følge rådene fordi det har ikke hjulpet meg verken med god tannhygiene eller operasjoner . Jeg har dessuten hørt at stress har en negativ påvirkning . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293934-periodontitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.