Gjest Milla Skrevet 11. juni 2001 Del Skrevet 11. juni 2001 Vi har vært sammen i to år,(er 32 og 34) hele tiden har sexlivet vært svært labert. Jeg vil, men det vil ikke han. Etter en stor diskusjon, ble det klart at han ikke ønsker sex, men fremdeles vil at vi skal være kjærester. Greit nok, så har jeg noe å forholde meg til, og slipper å ta initiativ bare for å bli avvist. Hvorfor han ikke ønsker sex? Han sier at han ikke tenker på det og ikke har lyst. Og vi har snakket mye om dette, og kommer ingen vei. Det plager han slett ikke, han er såre fornøyd uten sex. Men jeg vil jo så gjerne, og allerhelst med han. Om han mente det alvorlig da han sa at jeg fikk skaffe meg en elsker, det vet jeg ikke. Skal jeg forsette i forholdet vet jeg at jeg mest sannsyligvis kommer til å være utro, og det ønsker jeg ikke. Han har selvsagt mange andre gode sider, han er sosial, hjelpsom, har godt humør og er en virkelig god venn...og det setter jeg stor pris på, men jeg vil ha sex også. Og det som jeg tenker mest på er, hvor dårlig gjort det er av meg å gjøre det slutt "bare" pga av at sexen ikke fungerer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29397-n%C3%A5r-lysten-ikke-matcher/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 12. juni 2001 Del Skrevet 12. juni 2001 Hei Milla! Kan du snu litt på fokuseringen? Jeg lurer på om partneren din er blitt en hovedperson i dette? Ikke forstår du han, selv om han har gitt beskjed om 0 sex-lyst og behov. Og det blir nå premisset for forholdet videre? Tenk deg om og hva du selv ønsker og vil. Ikke synes synd på typen før det er gode grunner til det. Jeg synes han skylder deg en god samtale om saken, slik at du får svar på dine spørsmpål og bekymring for fremtiden. Det kan du ta intiativ til snarest. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29397-n%C3%A5r-lysten-ikke-matcher/#findComment-118171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.