Gå til innhold

Medikament mot økende svetting

Anbefalte innlegg

Gjest Ergoterapeut

Jeg har vært hos hudlege ang mine svetteproblemer som har vart i 10 år og ble da anbefalt et medikament ved navn Ditropan Tablets 5mg. Jeg har størst problem med svetten i armhulene, men også rundt brustene. Jeg har sjekket hvor vidt jeg har kommet i overgangsalderen, noe jeg ikke hadde. Har gjennom denne hudlegen forståelse at dette medikamentet ikke er tilgjenglig i norge uten søknad om uttak av denne på apotekene.Jeg er litt skeptisk ang bruk av dette..Fikk opplysninger at evt bivirkninger vil være; svekket evne til å fokusering, samt problem med å forlate vanne(noe likhet som ved å ha prostata) Jeg har Epilepsi og lurer på om dette vil ha innvirkning, vil det svekke/endre vikningen av orferil long tabl jeg tar..Jeg tar 900 mg orferil pr.d. 450 mg x 2. Har ikke startet med Ditropan ennå..Håper jeg kan motta et svar snarset om dette er tab jeg kan benytte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294115-medikament-mot-%C3%B8kende-svetting/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest wonderinggirl

Hallo i luken, hvorfor må folk gjør ting så komplisert..? Middelet for deg finnes reseptfritt på apoteket til en hundrelapp: alluminiumsklorid. Jeg slet veldig med svette under armene. Så fikk jeg høre om dette produktet, og gikk til anskaffelse av det i min desperasjon. Og vips! Rett og slett et vidundermiddel! Det er som en deodorant som du tar på før du legger deg, og vasker det av igjen om morgenen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...