Gå til innhold

Koselige svigerforeldre :o)

Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg skulle fortelle litt om min kjempekoselige svigerfar som en motvekt til alle de negative svigers-innleggene her inne.

Jeg skulle utover til min kjæres bopel i helgen og ordne litt til jul, han er på jobb (har vært borte i 3 uker) og kommer hjem i dag eller i morra. Da svigerfar fikk høre det så kjørte han traktoren ut av garasjen så jeg kunne parkere bilen der og i tillegg så knyttet han et tau i håndtaket på innsiden av garasjeporten slik at jeg skulle rekke opp for å få porten ned igjen. :o)

Og da jeg kom inn og skulle fyre i ovnen så hadde han vært innom kvelden før og lagt i ovnen for meg så det var bare å tenne på. Han kom også innom en tur utpå dagen for å sjekke at jeg hadde fått varme i huset og om det var noe jeg trengte hjelp til.

Han er bare sååå snill og koselig! Og jeg ser jo hvor kjæresten min har de egenskapene fra... ;o)

Kom igjen da - det må da være noen flere som har koselige svigerforeldre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294162-koselige-svigerforeldre-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt, men det er fullt mulig jeg får det veldig snart.

Moren til kjæresten gleder seg stort til å møte "sitt nye barnebarn" og har bedt om bilder så fort som mulig. Hun snakker svært kjærlig om meg, selv om hun aldri har møtt meg, og formaner til stadighet sønnen om at han må behandle oss pent.

Hun har oppdratt tre barn alene og gjort en svært god jobb, så jeg ser virkelig fram til å bli kjent med henne.

Jeg har ikke hatt, men det er fullt mulig jeg får det veldig snart.

Moren til kjæresten gleder seg stort til å møte "sitt nye barnebarn" og har bedt om bilder så fort som mulig. Hun snakker svært kjærlig om meg, selv om hun aldri har møtt meg, og formaner til stadighet sønnen om at han må behandle oss pent.

Hun har oppdratt tre barn alene og gjort en svært god jobb, så jeg ser virkelig fram til å bli kjent med henne.

Så koselig! Virkelig flott at hun er så åpen og positiv i forhold til deg og Squishy! Det var mine svigerforeldre også og det har gått kjempefint. :o)

Gjest Angela26

Ja jeg har det:-)

Svigerforeldrene mine ser paa meg som sin egen datter, det har de sagt, og jeg ser det ogsaa. Kanskje spesielt fordi jeg ikke har foreldre selv...De stiller alltid opp om vi trenger noe, og bryr seg veldig om oss paa alle mulige maater:-)

De kan finne paa aa sporre om aa faa ha dattera mi hos seg noen dager, fordi de savner henne, og for at mannen min og jeg skal faa noen frikvelder for oss selv.

De gangene vi kommer paa besok eller overnatting, disker svigermor opp med min favorittmat: Arroz al horno:-) De setter paa varmen opp paa soverommet vaart, nye sengeklaer, og henger frem pysjamas og alt vi trenger.

Da de ordnet bad oppe til oss, hadde hun kjopt inn forskjellige ting som hun vet en kvinne trenger:-) Til og med glattetang for haaret, ansiktskrem, og alt det der:-)

De skal ogsaa sponse brudekjolen min med tilbehoer, og har kjopt inn et nydelig smykkesett til bryllupet vaart, i hvitt gull med perler. helt nydelig:-)

Svigerforeldrene mine er en gave fra Gud til jenta mi og meg:-)

Annonse

Gjest Shira :o)

Jeg har koselige svigerforeldre :o) Eller, jeg er jo ikke gift, men har tuslet inn og ut av huset deres i over 9 år nå.

Vi er naboer. Jeg spiser lunch sammen med dem flere ganger i uka. Svigerfar kjører meg dit jeg vil, nå når det er glatt har min kjørefobi slått til for fullt. De avlaster med guttungen, de lager mat når jeg for dårlig. De handler når jeg er dårlig. Jeg kan ramse opp mye her.

De er utrolig snille :o) Vi er forskjellige, men har det veldig godt sammen allikevel, respekterer hverandre (det må vi når vi bor slik vi gjør), er enige om at vi er uneige i noen saker.

Jeg er vel mer der borte jeg, enn hva sambo er, men så er han lite hjemme i perioder.

De har tatt i mot lillesøsteren min med åpne armer, hun er en så stor del av livet mitt, at det betyr mye.

Jeg er også uvanlig heldig med min svigermor.

Selvfølgelig kan jeg irritere meg litt noen ganger, særlig om vi er tett sammen over tid. Men alt i alt er hun en rund og varm person, som er behjelpelig med barna og dessuten holder akkurat passe avstand til oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...