Gå til innhold

Blekemiddel

Anbefalte innlegg

Gjest Ronja

Kan man få kjøpt blekemiddel hos tannlegen uten å få laget skinne? Jeg har en "skinne" fra Rapid White (fungerte svært, svært dårlig. Ørlite hvitere om man legger godviljen til), og tenkte jeg kunne bruke denne. Jeg har lite penger, og vil gjerne spare litt om jeg kan! Er det bare å stikke innom en tannlege og kjøpe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29417-blekemiddel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ronja

Ja, du kan bare kjøpe blekemiddel til tannlegen, men det er lurt og forhøre seg litt om prisen. Jeg bleker tennene nå og får en blekesprøyte for 75 kr pr. stykk, men det varierer i pris. Vet ikke om noen som tar mindre enn 75, men mange tar mere og faktisk opp til 100kr for en sprøyte. Det er jo mange penger å spare der.

Nå er jo ikke jeg tannlege, men tror tannlegen har svart på det samme spørsmålet før og sa at du måtte ha skinner som var støpt etter tennene dine for å få et godt resultat. Han abefalte det i hvert fall, men nå skal ikke jeg påstå noe som helst da, men det er i hvert fall det jeg tror.

Tannlegen svarer sikkert selv på det, men hvis du kan bruke den skinna du har fra før lønner det seg i hvert fall og forhøre seg om prisen på blekemiddelet.

Jeg var så heldig å finne en tannlege som bare tok 1900kr for blekeskinne i både over og undrekjeve + 8 slike sprøyter med blekemiddel (opalecense eller hva det heter)

Vet jo ikke hvor du bor, men det er en tannlege i Trondheim da. Så det går an å få det billig også hvis man tar en ringerunde først.

Lykke til=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29417-blekemiddel/#findComment-118008
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...