blaagutt Skrevet 11. juni 2001 Del Skrevet 11. juni 2001 Jeg var i et fint fint forhold, hadde vært kjærester og samboer i over et år. Jeg trudde alt var vel. Da typen en dag kom hjem og fortalte meg at han var intressert i en gammel flamme. (jeg hadde da begynnt å merke at noe var galt) SJOKK!!! - Jeg ville jo fortsatt ha typen min jeg - så jeg krangla og kjempa for han. Han ga ikke etter - ikke før det hadde gått 21 dager, og han så meg i sammen med en annen fyr. Plutselig ville ha han meg tilbake. Jeg lot han jobbe i to dager. Før jeg sa ja! Så nå er det gått tre mnd, og typen min har tydeligvis lagt alt bak seg. Han er veldig opptatt av å fortelle meg hvor godt han liker meg og hvor fint han synes vi har det. Men jeg kan ikke la være og være bitter for det som har skjedd. Vi har snakket veldig åpent om hva som har skjedd så jeg vet at han på de 21 dagene har hatt sex med to. Han ene var den gamle flammen og han andre var en fyr fra byen. Jeg blir kvalm av å tenke at han har hatt sex med de. Og er veldig opptatt av denne gammle flammen til typen min. Vil være bedre enn han osv. I mørke nattetimer når jeg ikke for sove kjenner jeg på de vonde følelsene jeg hadde da jeg stod opp i alt det vonde, nesten aleine. Jeg er fortsatt bitter, lite trygg og mer lukket ovenfor typen. Enn det jeg var før. Han er min første ordenlige kjæreste. vi er unge 20 og 21 år. vel - trenger noen ord fra noen som har opplevd noe lignende. jeg opplever deppe stunder nå og da. og det er slitsomt. samtidig så er jeg glad i gutten min, vil beskytte han og ta meg av han. Men trenger jo noen som kan gi meg noe. HJELP 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29421-tre-mnd-etter-at-typen-var-utro/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 12. juni 2001 Del Skrevet 12. juni 2001 Så lenge du ikke får fred for tankene om den gamle flammen kommer ingenting til å bli bedre mellom dere. Ta dere tid til å snakke ordentlig ut om tingene (og da mener jeg ikke å sette seg ned en eneste kveld å få frem alle sider - sånne ting tar tid, det kan ta måneder). Målet er selvsagt at du skal bli trygg nok i forholdet til å ikke føle deg truet av andre. Uten den tryggheten sliter du utrolig på deg selv og burde egentlig bare bryte hvis du føler at det "alltid kommer til å være sånn". Men som sagt - gi det tid. Og ikke minst; tro han når han sier det er bare deg han elsker! Hvis du får opp selvtilliten din kommer kjærligheten til å fortone seg enklere også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29421-tre-mnd-etter-at-typen-var-utro/#findComment-118151 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 12. juni 2001 Del Skrevet 12. juni 2001 Så lenge du ikke får fred for tankene om den gamle flammen kommer ingenting til å bli bedre mellom dere. Ta dere tid til å snakke ordentlig ut om tingene (og da mener jeg ikke å sette seg ned en eneste kveld å få frem alle sider - sånne ting tar tid, det kan ta måneder). Målet er selvsagt at du skal bli trygg nok i forholdet til å ikke føle deg truet av andre. Uten den tryggheten sliter du utrolig på deg selv og burde egentlig bare bryte hvis du føler at det "alltid kommer til å være sånn". Men som sagt - gi det tid. Og ikke minst; tro han når han sier det er bare deg han elsker! Hvis du får opp selvtilliten din kommer kjærligheten til å fortone seg enklere også. Hei blaagutt! Du høres snill og omsorgsfull ut som vil beskytte din kjæreste og ta deg av han. Her ligger kanskje en felle. Ingen kan forandre enn seg selv. Forsøk å finn ut mer om hva som gjør deg trygg og fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29421-tre-mnd-etter-at-typen-var-utro/#findComment-118176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.