Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Jeg har tidligere hatt en hemoride som kan ha kommet i forbindelse med hard avføring, men forsvunnet nogså raskt igjen, gjerne med et par dagers smøring med Sheriproct. Nå har jeg fått en ytre hemoride som er veldig stor synes jeg (ca 0,5x1,0 cm). Den ser noe sår ut, samt er veldig veldig vond. Det er vondt å sitte, reise seg, nyse, hoste.. alt som fører til økt trykk der nede. Sheriproct har ikke gitt store effekten etter 3 dagers bruk, så kjøpte i dag Xyloproct. Vil denne hemoriden bli borte?? Den virker så stor. Kan evt en lege hjelpe meg med behandling som får dette til å gå over fortere, eller vil han kun anbefale å bruke den salven jeg gjør?? Trekker hemorider seg sammen igjen, eller er de der for alltid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294212-hemoride/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...