sesa Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei Jeg har tidligere hatt en hemoride som kan ha kommet i forbindelse med hard avføring, men forsvunnet nogså raskt igjen, gjerne med et par dagers smøring med Sheriproct. Nå har jeg fått en ytre hemoride som er veldig stor synes jeg (ca 0,5x1,0 cm). Den ser noe sår ut, samt er veldig veldig vond. Det er vondt å sitte, reise seg, nyse, hoste.. alt som fører til økt trykk der nede. Sheriproct har ikke gitt store effekten etter 3 dagers bruk, så kjøpte i dag Xyloproct. Vil denne hemoriden bli borte?? Den virker så stor. Kan evt en lege hjelpe meg med behandling som får dette til å gå over fortere, eller vil han kun anbefale å bruke den salven jeg gjør?? Trekker hemorider seg sammen igjen, eller er de der for alltid? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294212-hemoride/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.