Gå til innhold

Jenter!


Anonyyym

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

det dere forvirrer meg med, jeg spør ikke om dere hadde den beste og mest himmelske sexen da dere var unge, jeg spør: syntes dere det var godt da? og likte dere sex? jeg spør ikke om dere hadde den beste sexen som tenåring

Jeg syns det er på tide nå at du oppfatter det som blir sagt til deg. Når så mange har svart deg, og alle sier det samme: burde det ikke da snart ringe en bjelle?

Jeg tror du gjør kjæresten din en bjørnetjeneste ved å fortsette å ha sex med henne nå. Hun får smerter. Når man har smerter så har man det ikke godt. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    12

  • Anonyyym

    8

  • Persille1365381127

    8

  • Lillemus

    1

En 14åring er tross alt fortsatt mest et barn. Det er sikkert kult å kunne skryte til venninner at hun har sex, men om hun er klar for det er en helt annen sak.

Ja, skryte til venninner eller "være grei" mot kjæresten og gjøre det hun tror han forventer av henne/det som må til for å holde på kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

*fnise*

Vel, poenget er at denne jenta er 14 år - sjansen for at han klarer å få henne til å synes at sex er supergodt nå er ganske liten :)

Jeg håper han snart tar hintet. Jeg syns synd i ungjenta som stiller opp og har sex til tross for smertene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja, skryte til venninner eller "være grei" mot kjæresten og gjøre det hun tror han forventer av henne/det som må til for å holde på kjæresten.

Det kan sikkert være like mye det siste, ja. For det virker ikke som om han har all verdens empati...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Jeg håper han snart tar hintet. Jeg syns synd i ungjenta som stiller opp og har sex til tross for smertene.

Han kommer antagelig ikke til å gjøre det - han mener jo at "alle andre" jenter på den alderen synes det er godt, og at han selv er ganske god på det hele.

Og selv om flere nå har svart det samme som meg - så tror han fortsatt ikke på oss :)

Med andre ord, han er mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det dere forvirrer meg med, jeg spør ikke om dere hadde den beste og mest himmelske sexen da dere var unge, jeg spør: syntes dere det var godt da? og likte dere sex? jeg spør ikke om dere hadde den beste sexen som tenåring

Wake up and smell the coffee!!!

Du har fått masse svar i begge trådene - hvis du bare er interessert å ta det inn over deg.

Oppsummering av viktige punkter:

1. Hun har det VONDT. Da spiller det fint liten rolle hvor godt andre eventuelt har/hadde det. Det er HENNE du forsøker å ha sex med, og da er det hensynet til henne som gjelder. Du kan også gjøre vondt VERRE ved å ture fram som før. Ta et pust eller to i bakken.

2. Du kan ikke være 100% sikker på at hun har sex fordi hun ønsker å ha sex for sexens skyld. Hun kan ha mange andre grunner for å bli med på dette.

3. Selv om du har pult med andre enn henne, betyr ikke det at du automatisk skjønner hvordan jenter vil ha det eller at du er tilstrekkelig oppmerksom på henne, f eks å 'varme' henne opp lenge nok før penetrering, evt ha sex på annen måte enn penetrering (i klartekst: fingring og slikking). Unge gutter kan - etter hva jeg har hørt - bli særdeles ivrige og veldig opptatt av penetreringen og orgasmen. Jenter trenger ofte mer tid.

4. Hun er OGSÅ uerfaren, og vet kanskje ikke nok om seg selv og sin egen seksualitet til å fortelle deg hva hun egentlig vil/hva hun trenger for å ha det godt. I tillegg kommer at hun kan være engstelig for å si ting til deg, fordi det kan oppfattes som kritikk av dine ferdigheter som elsker.

tror jeg har fått med meg det viktigste nå -andre må gjerne supplere med det jeg har glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sikkert være like mye det siste, ja. For det virker ikke som om han har all verdens empati...

Nei, det blir litt sånn "alle andre liker sex, så da får hun værsaågod like det også".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer antagelig ikke til å gjøre det - han mener jo at "alle andre" jenter på den alderen synes det er godt, og at han selv er ganske god på det hele.

Og selv om flere nå har svart det samme som meg - så tror han fortsatt ikke på oss :)

Med andre ord, han er mann :)

Mann og mann, fru Blom! ;-)

Npr jeg leser tråder som dette, blir jeg ekstra glad for at jeg aldri har hatt sex med en tenåringsGUTT! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wake up and smell the coffee!!!

Du har fått masse svar i begge trådene - hvis du bare er interessert å ta det inn over deg.

Oppsummering av viktige punkter:

1. Hun har det VONDT. Da spiller det fint liten rolle hvor godt andre eventuelt har/hadde det. Det er HENNE du forsøker å ha sex med, og da er det hensynet til henne som gjelder. Du kan også gjøre vondt VERRE ved å ture fram som før. Ta et pust eller to i bakken.

2. Du kan ikke være 100% sikker på at hun har sex fordi hun ønsker å ha sex for sexens skyld. Hun kan ha mange andre grunner for å bli med på dette.

3. Selv om du har pult med andre enn henne, betyr ikke det at du automatisk skjønner hvordan jenter vil ha det eller at du er tilstrekkelig oppmerksom på henne, f eks å 'varme' henne opp lenge nok før penetrering, evt ha sex på annen måte enn penetrering (i klartekst: fingring og slikking). Unge gutter kan - etter hva jeg har hørt - bli særdeles ivrige og veldig opptatt av penetreringen og orgasmen. Jenter trenger ofte mer tid.

4. Hun er OGSÅ uerfaren, og vet kanskje ikke nok om seg selv og sin egen seksualitet til å fortelle deg hva hun egentlig vil/hva hun trenger for å ha det godt. I tillegg kommer at hun kan være engstelig for å si ting til deg, fordi det kan oppfattes som kritikk av dine ferdigheter som elsker.

tror jeg har fått med meg det viktigste nå -andre må gjerne supplere med det jeg har glemt.

Ville bare kommentere at det er i grunn bare en person han burde ha snakket med om dette??? SNAKK MED HENNE! og føles det for flaut å snakke om, ja, da burde dere vente med å ha sex-da er det enda et tegn på at det er for tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare kommentere at det er i grunn bare en person han burde ha snakket med om dette??? SNAKK MED HENNE! og føles det for flaut å snakke om, ja, da burde dere vente med å ha sex-da er det enda et tegn på at det er for tidlig!

Godt poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Persille1365381127

Tja, kommer vel an på om det er i Bibelbeltet eller ikke...;-)

Th, det er der de er verst. Det er en grunn til at alle får barn før de er 17.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Mann og mann, fru Blom! ;-)

Npr jeg leser tråder som dette, blir jeg ekstra glad for at jeg aldri har hatt sex med en tenåringsGUTT! ;-)

Bra poeng :)

Det var den "høre etter"-delen jeg siktet til, det vokser de jo ikke av seg. Prøve selv først - høre på fornuft etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra poeng :)

Det var den "høre etter"-delen jeg siktet til, det vokser de jo ikke av seg. Prøve selv først - høre på fornuft etterpå...

''Det var den "høre etter"-delen jeg siktet til, det vokser de jo ikke av seg. Prøve selv først - høre på fornuft etterpå...''

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wake up and smell the coffee!!!

Du har fått masse svar i begge trådene - hvis du bare er interessert å ta det inn over deg.

Oppsummering av viktige punkter:

1. Hun har det VONDT. Da spiller det fint liten rolle hvor godt andre eventuelt har/hadde det. Det er HENNE du forsøker å ha sex med, og da er det hensynet til henne som gjelder. Du kan også gjøre vondt VERRE ved å ture fram som før. Ta et pust eller to i bakken.

2. Du kan ikke være 100% sikker på at hun har sex fordi hun ønsker å ha sex for sexens skyld. Hun kan ha mange andre grunner for å bli med på dette.

3. Selv om du har pult med andre enn henne, betyr ikke det at du automatisk skjønner hvordan jenter vil ha det eller at du er tilstrekkelig oppmerksom på henne, f eks å 'varme' henne opp lenge nok før penetrering, evt ha sex på annen måte enn penetrering (i klartekst: fingring og slikking). Unge gutter kan - etter hva jeg har hørt - bli særdeles ivrige og veldig opptatt av penetreringen og orgasmen. Jenter trenger ofte mer tid.

4. Hun er OGSÅ uerfaren, og vet kanskje ikke nok om seg selv og sin egen seksualitet til å fortelle deg hva hun egentlig vil/hva hun trenger for å ha det godt. I tillegg kommer at hun kan være engstelig for å si ting til deg, fordi det kan oppfattes som kritikk av dine ferdigheter som elsker.

tror jeg har fått med meg det viktigste nå -andre må gjerne supplere med det jeg har glemt.

Bra oppsummert, morsan. Vil bare tilføye en ting jeg synes er ganske vesentlig: Hun er faktisk under den seksuelle lavalderen. Å ha sex med henne er strengt tatt ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

jeg syns det virker litt ufattelig da at alle jenter her rundt omkring, og nei. ikke en jenteflokk, men GENERELT så syntes jeenter 14-15-16-17+++ syns at sex er godt og liker det:P så blir forvirret av hva dere skriver

''jeg syns det virker litt ufattelig da at alle jenter her rundt omkring, og nei. ikke en jenteflokk, men GENERELT så syntes jeenter 14-15-16-17+++ syns at sex er godt og liker det:P så blir forvirret av hva dere skriver''

Forutsatt at det virkelig stemmer at alle jenter i nevnte aldersgruppe har sagt til deg at de liker sex:

Hvem tror du det er lettest for å innrømme at tenåringssexen ikke var god: De unge jentene i bygda di, eller vi voksne damene som sitter her og er helt anonyme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta en stor dildo og penetrer deg selv bak, så kan du jo se hvor lang tid det tar før det blir deilig og ikke vondt..

Tok lang tid etter at jeg hadde sex første gang til det var deilig å bli penetrert. Men viste du at det er veldig mye annet man kan gjøre med sex som er deilig? Ordet penetrering og smerter går igjen hos deg..

Og du skrev at de fleste jentene i din omgangskrets syntes sex var deilig. Og det gjør de sikkert også. Men tror neppe det er samleie alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...