Gjest Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei Torhild, Kan du gi meg noe råd. Jeg har vært sammen med min kone i 11 år og vi har 2 barn og vi har problemer. Min kone ønsker å anslutte ekteskapet fordi hun ser på meg som en god venn og ikke en kjæreste. Jeg tror jeg har klart å overtale henne til å prøve å se om vi kan få tilbake lidenskapen og kjærligheten. Har du noen råd til oss? Hva bør vi gjøre? Hilsen meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294248-veldig-n%C3%A6r-skillsmisse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toril Hepsø, familieterapeut Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det sånn at hun har savnet romantikk, kjæreste signaler i hverdagen og seksuelle initiativ fra deg på et tidligere tidspunkt? Da er det viktig å sjekke ut om hun er mottakelig for dette nå. Anstreng deg, overvinn sjenanse og kurtiser henne på en tydelig, men avslappet måte, så du virker troverdig og ikke for krampaktig. Sørg for å sjekke med henne hva hun savner, så du ikke bare durer i vei med det du savner eller TROR hun savner. Hvis hun ikke er mottakelig må gå du gå veien om følelsene hennes. Hun kan ha gitt opp deg for lenge siden og da er det viktig at hun får sagt hvor håpløst lite kjæreste du har vært på en stund, eller hvor feil kjæreste du har vært. Hør på henne, ta det imot og fortell henne hvor lei deg du er for at du ikke har skjønt ting før nå. Det hjelper veldig å få sagt dette når du virkelig hører på henne og tar det innover deg, ikke forsvarer deg. Hvis hun ikke er mottakelig for dette heller ville jeg forsiktig sjekke ut om hun har forelsket seg i en annen. Selv om hun har det, kan det være håp for dere, men da må du være mer opptatt av å videreutvikle forholdet med henne, enn å bebreide henne for å ha fått følelser for en annen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294248-veldig-n%C3%A6r-skillsmisse/#findComment-2371683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.