Gjest hdmi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg er en mann på 30+ er i dag samboer med ei jente som er 3 år eldre enn meg. Vi finner skjeldent på noe sammen desverre. Jeg vet, og får stadig Høre at jeg er veldig stabil,forutsigbar og kjedelig. Er nok ikke bare hun som mener dette. Var nettopp gjennom person samtale på jobb også.tilbakemeldingen var der at jeg burde ta et bøllekurs...bli litt mer sprudlende.... Ja jeg vet jeg er kjedelig..ja jeg skulle gjerne ha gjort noe med dette. Men vet rett og slett ikke hva. Hun jeg lever med, forteller at hun savner noe å le av sammen med meg...Og kjenner bare på kroppen at dette ikke er noe kjekt lengre. Vi har hatt en tøff periode over en god stund, og vet vel ikke helt om vi klarer å holde sammen så mye lengre... så hvordan blir man en bølle, og ikke en inntørket sviske? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294258-b%C3%B8llekurs/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.