Gjest Male23 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg vil begynne dette innlegget med å sitere sexolog kristin spitznogle: "Et dårlig sexliv betyr et dårlig forhold" Jeg og min bedre halvdel har nå et 5 årig forhold å se tilbake på. Dette har vært de fineste årene i hele mitt liv, men i denne lykken finnes det også problemer. Dere vil kanskje si at det er normalt å ha litt "forholdsproblemer" nå og da, men dette er et problem som gjør at begeret snart er fullt! SEXLIVET vårt er det man kan karakterisere som svært manglende. At vi faktisk har sex 1-2 ganger pr. måned er en ting, men måten sexen blir utført på er en annen. Problemet er følgende: Dama mi er ikke initiativtagende i det hele tatt, og det har hun dessverre aldri vært. Sexen har også blitt veldig rutinemessig, I senga etter leggetid. Misjonærstilling og litt riding. Oralsex kommer ikke uten at jeg må be om det, og lyset skal helst være av. I dette innlegget må jeg også ta med det at vi er unge. Jeg er 23, hun er 19, og jeg er den første hun hadde sex med. Forholdet vårt er følelsesmessig veldig sterkt med lite krangling, god kommunikasjon og tillit. Jeg får også tilbakemeldinger på at jeg er veldig flink til å fortelle henne at jeg elsker henne, at hun er pen og nydelig å se på, at hun har på seg fine klær osv. Men i senga er hun helt fraværende. Vi legger oss, jeg stryker henne på ryggen og kiler henne litt. Forteller hvor vakker hun er ,og at jeg elsker henne, og så------------ INGENTING. Som om hun ikke blir påvirket eller lysten. Bare gir meg tilbakemeldinger som at "du er også kjekk", "jeg elsker deg" osv. Ingen kjærtegn fra hennes side. Etter dette prøver jeg å kysse henne og tenker, "kanskje hun forstår nå", men ingenting skjer. Prøver forsiktig å kjærtegne klitoris, og også da, som oftest ingen respons. Hun ligger bare der og tar imot, sier ingenting. Jeg merker at hun blir våt, men det er fortsatt ikke noe som tyder på at hun vil gi meg gjensidig kjærtegn. Og det må jeg innrømme, jeg har MANG en gang ligget og håpet på at hun skal sette seg opp i senga, ta penisen min i munnen sin, kjærtegne meg og lignende , MEN nei. Det skjer ikke. Ingenting. Det eneste som skjer er dette: - jeg finner skjedeinngangen, kjenner at hun er våt og klar for penetrering, hun legger seg på ryggen så hun får av seg trusa og etter dette legger jeg meg oppå henne og fører den inn og vips er vi i gang med samleie ,og snipp snapp snute så var denne sexen ferdig. !!??!! Når vi har sex merker jeg at hun nyter at jeg er inni henne, men jeg savner mer aktivitet fra hennes side. Jeg har tatt opp dette problemet mange ganger, og hun er enig i at hun godt kan bli mer initiativtagende når det gjelder sex ,og at hun skal gjøre noe med det, men dette har fortsatt ikke skjedd. DEN STORE kontrasten til dette mer eller mindre dårlige sexlivet er når vi er på fest, og hun er alkoholpåvirket. For å illustrere hvor stor kontrasten er vil jeg beskrive en av disse situasjonene : Vi var på en festival i sommer der en kamerat av meg hadde campingvogn. Utover kvelden begynte dama mi å bli mer og mer påvirket av alkohol, og vi danset og hadde det moro. Etter dette skulle vi tilbake til campingvogna, og på turen dit begynte det. Hun stoppet og ville kline med meg samtidig som at hun strøk penisen min, men ikke nok med det- plutselig hører jeg fra henne at hun vil at jeg skal ta på fitta hennes, og jeg gjorde som hun sa. Da fikk jeg kjenne det som jeg har tenkt på mange ganger etterpå, hun var PLASKVÅT! Jeg hadde aldri opplevd henne slik noen gang, så min umiddelbare reaksjon var vel mest at jeg var nølende. For det første p.g.a at hun aldri hadde vært sånn før og for det andre fordi det var en del folk rundt omkring. Jeg sa da at vi skulle gå til campingvogna, men hun ville egentlig ha meg der og da. Vi gikk til campingvogna og der var det en del folk, men dama mi SKULLE ha seg, så hun drog meg regelrett med inn i campingvogna og der ble vi liggende å ha sex, likevel om det var folk rett utenfor. Er det noen som kanskje skjønner bedre enn meg hvorfor det er sånn? Jeg innser at hemningene hennes blir veldig "tynne" når hun er påvirket av alkohol, men jeg kunne godt tenkt meg at litt av denne kåtheten og opphisselsen hadde vært tilstedeværende også i edru tilstand. Mvh m23 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294259-dette-t%C3%A6rer-p%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bareetforslag Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei Jeg forstår problematikken og at dette blir kjedelig og ensformig i lengden. Det blir faktisk sexlivet i de fleste forhold etterhvert - om det i starten kan være høyt og lavt og ja jeg vet ikke hva Så da må man ty til litt krydder Nå virker det jo også som om din partner naturlig nok er uerfaren på området, hun har jo bare hatt deg. Kanskje hun rett og slett ikke vet hva hun skal gjøre og si i edru tilstand. Jeg tenker på mitt første forhold - lite kjennsap til egen kropp og partners kropp. Ble ikke spesielt spennende sex av det. Hun mister tydelig hemninger av alkohol - hvorfor ikke dele en flaske vin av og til? Da er det kanskje lettere og få henne til og utforske og prøve litt også Som igjen kan føre til at hun gjør dette ellers også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294259-dette-t%C3%A6rer-p%C3%A5/#findComment-2371126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiemonster Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg synes det høres ut som om hun har noen seriøse "issues", og at hun/dere kanskje burde snakke med noen en kompetent terapeut e.l.? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294259-dette-t%C3%A6rer-p%C3%A5/#findComment-2371436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.