Gå til innhold

Halsbetennelse som ikke forsvinner ved antibiotika

Anbefalte innlegg

Gjest Lillegoill

Hei, jeg er en 26 år gammel jente, som de siste månedene har vært plaget med en halsbetennelse som ikke forsvinner. Jeg kom meg først til legen etter 2 uker, da det hele tiden virket som den skulle gå over.Men etter jeg fikk feber den 3. gangen kom jeg meg til legen og fikk bekreftet streptokokk halsbetennelse og ble foreskrevet Apocillin. Halsen ble bedre, men 3 dager etter avsluttet kur ble jeg på ny dårlig og fikk ny apocillinkur, selv om det ikke kom fram at jeg hadde streptokker. Dette fordi symptomene mine forsvant da jeg gikk på den forrige kuren. I dag sluttet jeg på min 2.kur, men kjenner enda noe ubehag i halsen. I kveld fikk jeg plutselig skikkelig vondt over nesen, i pannen. Det var et voldsomt trykk og jeg ble svimmel og kvalm, og det endte med at jeg kastet opp. Trykket forsvant så fort igjen. Jeg lurer på hva dette kan være? Har blitt testet 2 ganger nå for kyssesyken og det har jeg ikke. Kan det hende jeg har noe i tillegg til halsbetennelse? Eller var dette trykket og kvalmen bare noe tilfeldig? Kan legge til at jeg har vært veldig stresset i det siste med mye skolearbeid og sykt barn. Hva burde jeg gjøre nå? Begynner å bli virkelig sliten av å gå slik. Føler meg konstant trøtt, uopplagt og klarer ikke konsentrere meg. Tusen takk for svar.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...