Gjest Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei! Blodprøver viser at jeg har residiverende virusaktivitet, og jeg har nå for halvannen uke siden tatt prøver, nå fått påvist Morbillavirus IgM - som vel betyr aktiv sykdom av meslingsmitte. Jeg hadde meslinger som 12-åring. Jeg har annen 14 dagers akutt sykdom i øyeblikket i kjertler, muskler, sener eller lign, venstre side av kroppen og man har ikke funnet årsaken. Jeg blir tilsynelatende ikke bedre av Ibux. 1. Kan dette ha sammenheng? 2. Hvis jeg har en kronisk meslingsykdom, hva betyr det, hva bør undersøkes. Ytterligere råd? 3. Kan jeg utgjøre smittefare for noen, eksempelvis kreftsyke og gravide i min nærhet? Takknemlig for raskt svar. "Lina" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294374-kronisk-angrepet-av-meslingevirus-smittefare/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.