Gjest student i spania 23 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei. Jeg har det siste aaret hatt smerter paa høyre side av nakken, fra bak øret til der skulderene begynner. Det har ofte følt ut som et slags lyn som gaar gjennom nakken. Det er utrolig smertefullt og slitsomt. I det siste har det oppstaatt mer, vet ikke om det er relatert til hverandre, men naar jeg dusjer eller grer haaret opplever jeg at punkter i hodebunnen og rundt øret gir den samme smerten eller lyn nedslag naar de blir berørt. Jeg er virkelig bekymret, men bor ikke i Norge, saa det er vaskelig for meg aa forklare legene i det landet jeg bor hva jeg plages med. Hva kan det dette skyldes? Hva slags lege burde jeg oppsøke, isaafall hvilke? Plagene mine blir sterkere og sterkere og gaar utover studiene mine... Paa forhaand takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294393-nakke-og-hodesmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.